Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under november 2010

Av Lisa Lundmark - 23 november 2010 06:21

Huvva skulle mer än gärna vilja ligga kvar i min säng och bara sova och sova..

Men duktig som man är ska jag fara och simma :)

Tur jag satte i motorvärmaren igår kväll när jag komme hem så min bil kommer då vara varm och skön :D


Imorgon drar jag till Sthlm :) Känns riktigt skoj faktiskt, hoppas bara mina gamla arbetskamrater har tid för mig på Fredag..

OCH hoppas det inte blir nå jäkla oväder när jag är där...Då blir det bara kaos!


Av Lisa Lundmark - 21 november 2010 00:52

Jobbat 11-20 idag, samma visa imorgon.. Eller idag blir det ju eftersom klockan är efter 00 :p

For iallafall iväg till min kusin som fyller år "idag" så hon hade fest..

Varför lär jag mig aldrig att det suger att fara å festa nykter och särskillt när man inte känner en käft.. För det är ju inte precis så att jag är den pratglade som snacka med alla.. Men är ändå skoj att sitta och lyssna på alla andra..

Nu är jag bara allmänt jävla hungrig :P

GE MIG MAT NÅGON! :P

Av Lisa Lundmark - 20 november 2010 09:58

Igår när jag kom hem från jobbet ställde jag mig och bakade lussebullar :)

Måste nog göra en till smet med lite annat i, kom som på att vanliga lussebullar är rätt torra..


     

Av Lisa Lundmark - 20 november 2010 09:49

I torsdags åkte vi hem till Elin och for till stallet :)

Dom har massor med söta katter där, tror jag ska sno med mig den minsta hem någon dag ;P

  


Sen skulle Elin ha mig att åka vagn, det var inte igår måste jag ju säga :) Men trevligt var det :D

  

  


Sen stannade vi hos Elin och käkade middag innan vi for till stan igen..

Vi fick agera taxi till Matte innan vi kunde fara och handla..

Men på kvällen vart det iallafall lite snacks, vin och guitarhero :D

    

Av Lisa Lundmark - 10 november 2010 20:53

Igår kväll när jag tittade ut ser jag fotspår som leder fram diret till mitt sovrumsfönster :S

Känns lite obehagligt att någon har gått dit.. Och det är bara in dit ingen annanstans..

Fast känns lite knäppt också för det är de enda rummet där jag har för draget persiennerna :/


  




Jag och morsan var och simmade igår morse :) Efter det for vi upp på solbacken, där köpte jag mig lite naturdiet drinkar så jag ha nå käk ;P sen köpte jag en sportbh och hantlar.. Köpte även en bok till min låtsasfarsa som han ska få på farsdag sen köpte jag en bok till mig själv också :)

  

Av Lisa Lundmark - 10 november 2010 20:47

Tänkte lägga upp bilder på lite av det jag köpte i Pite :)

       

Av Lisa Lundmark - 9 november 2010 20:09

Igår hade jag och Elin lite och göra så då for vi till Pite och gjorde det vi kan bäst, SHOPPA :D   


Köpte lite julgrejer inne på dollarstore, måste ju kunna pynta lägenheten lite nu till jul :) Nu saknas det bara en julgran sen är jag all set.. Är helt inne på att köpa mig en vit julgran i år. Ville dock ha en svart men hitta ingen så då får de bli en vit :)

Tänkte inte handla nånting på stan i Pite men såg en kofta och kunde inte hejda mig :P Den var så fiiin..!


       

( Jag och Elin testar partyhattar inne på Dollarstore ;P )


Varför är det alltid så att det går så sakta att köra dit man ska men hem går det alltid så fort??






 Vi har det myspys i bilen ;P Fan va lite jag har att ta kort på känner jag..


Tänkte lägga upp bilder på det jag har köpt sen för jag har inte orkat ta kort på det ännu :)

Av Lisa Lundmark - 6 november 2010 12:48

Gick faktiskt bra att jobba igår, kom inte så mycket folk som jag hade trott de skulle göra :)

Efter jobbet for jag iallafall hem och duschade sen fick jag besök av min serie vän :P

Fan vad man fastnar när man börjar se en serie alltså, nu måste jag ju bara fortsätta se denna :)

Vi såg iallafall 9 avsnitt av Cougar Town :D

  

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards