Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa Lundmark - 25 mars 2013 12:06

Så underbart väder :)
Har suttit i solväggen nu på lunchen och försökt bättra på mitt fräkniga ansikte ;P
Borde nästan vara förbjudet att jobba sånna här dagar..

Av Lisa Lundmark - 20 mars 2013 07:05

Det var ett himla tjat om hockey på jobbet..
Trodde jag skulle få lite lugn och ro nu när Saik har vila i några dagar.. Näe då ska det pratas heldagar om alla andra lags matcher :S

Gud befria mig! :P

Av Lisa Lundmark - 10 mars 2013 20:23

Helgen var toppen!

På Fredagen när vi kom fram sken solen så jag passade på att sola lite :)

Sen på kvällen vart det party.. Lite väl hårt dock.. Nästan alla spydde i slutet :P

Detta var utsikten från stugan på fredagen..

 


Lördag morgon var det -30 grader..

Men som tur var kom solen fram och när det var kring -12 så drog vi ut med skotrarna :D

     


På kvällen låg jag och Johan i stugan bara och slöade..

Tror vi hann se 4 filmer innan vi gick och la oss.



Av Lisa Lundmark - 8 mars 2013 06:38

  

Ja då vart man ett år äldre idag då..

Det firar jag med ledig dag och en resa till fjällen :D




Av Lisa Lundmark - 6 mars 2013 08:22

Att en person lyckas förstöra min dag..
Jävla sur idiot på jobbet..
Hoppas han fick ont när jag råkade slå upp dörren på han..
Hoppas han slog skallen så han kanske fick någon skada och blir lite trevligare framöver.

Av Lisa Lundmark - 1 mars 2013 05:40

Ja då var det Fredag igen! :)

Och jag ser att vi har fått lite kyla och lite snö nu också :)

Hoppas vi får oss skoterväder i helgen nu då..


Och John kom hem med en glad nyhet åt mig igår..

Låter som Tessan snart har fixat sig ett par längdskidor så vi kan börja he oss ut och åka! :D

 


Känner även att jag lever idag..

Träningsvärk både lite här och där..

 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards