Lisa S-Mow Lundmark

Direktlänk till inlägg 18 maj 2016

30 dagars magutmaning

Av Lisa Lundmark - 18 maj 2016 21:06

Igår peppade jag ett helt gäng på jobbet att vara med i en 30 dagar lång AB-challenge :)

Är riktigt förvånad över att jag lyckades få så många att vara med.

Tror nästan jag fick med mig halva avdelningen.. 


Detta är iallafall vad vi ska göra i en månad:

 


Idag efter jobbet for jag på gymmet och mördade mina triceps och bröst :)


 


Sen efter det lovade jag Johan att åka in till stan och gå in på synsam för att välja vilken färg på glaset han skulle ha på sina nya solglasögon.

Och när jag lix var på stan så gick jag in på några andra affärer också ;)


Och lyckan som infann sig när jag hittade ett par hängselshorts i jeans som satt som ett smäck :D

Har spanat och spanat men alla har varit så fula..


   


Sen fick även ett par träningsshorts följa med mig hem :)


 




 
 
Ingen bild

Den andra Tobbe

19 maj 2016 07:08

Lisa gått å blivit PT? :P
Men bör nog läggas in 1-2 vilodag där i veckan så ingen överkör sig å skada sig, vila e ju som rätt viktigt med,
Hur mörda man sina bröst? kör för tung bänkpress å tappar stången? XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Lundmark - 14 juli 2017 12:18

Ja tyvärr kommer jag nog inte vara så super duktig på att skriva här ändå :P Händer inte så jätte mycket runt omkring mig nu känns det som. Livet handlar mest om att mata Sune :)   Men iallafall så shoppade jag loss för ett tag sedan till toa...

Av Lisa Lundmark - 3 juli 2017 11:27


Ja det är mycket som har hänt sedan sist. Våran underbara son Sune passade på att komma till världen på hans morfars födelsedag. Och han har sagt hela tiden att han trodde den lille skulle komma då :)   Johan har varit hemma med oss i två vec...

Av Lisa Lundmark - 15 juni 2017 11:07

Det är ju verkligen någonting magiskt med sommar. Varför bor jag inte någonstans där det alltid är det?   Solen som lyser in genom fönstren och fågelkvitter sjunger härligt i öronen. Känner mig nästan som nykär idag fast i omgivningen      ...

Av Lisa Lundmark - 14 juni 2017 14:44

Ja som rubriken lyder så känner jag mig faktiskt :) Har hunnit med många bestyr idag. Slipat i hallen samt fogat i hörnen, målat lite vid toan och trappen samt målat alla fönster ute på nedervåningen. Tänk om jag kunde vara såhär flitig jämt oc...

Av Lisa Lundmark - 14 juni 2017 09:25


Igår morse så kom mamma och hälsade på mig innan hon for iväg till jobbet. Vi satt bara i soffan och surrade. Eller rättare sagt hon satt och jag låg för det var där jag hade spenderat natten. Det här med att få till en bra sömn nu går inte all...

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards