Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under juli 2012

Av Lisa Lundmark - 31 juli 2012 14:01

Jaha då var min semester över..

Måste alldeles strax åka iväg till jobbet :/

Tur jag har underbara arbetskamrater så det känns faktiskt inte så jävla jobbigt att börja om :)


 

Av Lisa Lundmark - 31 juli 2012 13:04

Igår var jag på polisstationen och fixade ett pass..

Riktigt impad av dom för gissa vad jag fick fara och hämta idag..


    


Sen när jag gick på Coop och skulle handla fastnade mitt öga vid den här boken så jag var tvungen att köpa den :)

 

Av Lisa Lundmark - 30 juli 2012 14:43

Har beställt hem ett par skit snygga handskar :) 

Tittade på dom redan i vintras men 599:- ville jag inte betala för dom.. Tur dom var på rea nu iaf ;)


 

Av Lisa Lundmark - 30 juli 2012 07:50

Har sökt och sökt och sökt efter min bankdosa men kunde fasen inte hitta den..

Jag har letat tametusan överallt..

Hela Johans hus, bilen och min lägenhet men ingenstans..


Skulle just börja göra mig klar så jag kunde åka in på banken direkt dom öppna så jag fick mina räkningar betalda..

DÅ fick jag en snilleblixt och kollade innerfickan på min jacka och TADAA där låg den....

Vilken lättnad säger jag bara!


  

Av Lisa Lundmark - 28 juli 2012 22:11

Nu kör vi all in!

Av Lisa Lundmark - 28 juli 2012 14:24

For iväg på stan en sväng med Malin och Elin..

Måste faktiskt påstå att jag fyndade idag! ;)

Allt detta fick jag med mig hem för 219:- VÄRT!


         

Av Lisa Lundmark - 26 juli 2012 05:35

Ja då var man äntligen hemma :)

Tänkte att det var hyffsat nära till Tjärn från stan men de va ändå en bra bit :P

Hittade en cykel längst vägen jag snodde.. Punka hade den, både fram och bak men jag cykla iallafall..


Hade riktigt roligt idag/igår.. Sjukt mycke folk ute på verandan och träffade massa trevliga människor..

Roligast var nog att träffa Emil.. Har ju fasen växt upp med han..

Det bästa var att han verkade glad över att träffa mig också :)

Fick som för mig att han inte ville ha nått med mig att göra efter vad hans syster gjorde..



Näe nu har jag varit vaken ett dygn..Bäst att lägga sig och sova en liten stund!

Av Lisa Lundmark - 25 juli 2012 21:27

Ätit god mat i trevligt sällskap :)

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards