Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under november 2012

Av Lisa Lundmark - 23 november 2012 23:17

Var ingen rolig dag på jobbet idag.., Fredagar brukar som annars vara härliga för att folk är glada när det snart är helg.. Men idag känns det som jag inte hört ett enda positivt ord på jobbet..

Nåja nu är det iallafall den efterlängtade helgen! :D


Efter jobbet "tvingade" jag med Johan att följa mig och titta på skoterkläder..

Men varför är det så att det är alltid så att det snyggaste är det dyraste?

Fastnade som lite smått för den här jackan:  

Av Lisa Lundmark - 23 november 2012 05:28

Ja då var det äntligen Fredag igen :D
Är ju så underbart att få vara ledig varje helg! Synd bara dom går så fort..

I helgen blir det nog inte till att göra så jätte mycket..
Emma är hemma på besök så henne ska jag iallafall umgås med :)
Och på Söndag mest troligt fara till mamma och käka och få pussa på min underbara brorsdotter.

Av Lisa Lundmark - 22 november 2012 05:41




































Tog ett kort på rondellen utanför där Johan bor :)

 

Av Lisa Lundmark - 20 november 2012 05:33

I fredags var vi och åt julbord med jobbet påfolkparken :) Vi hade hela stället för oss själva..

Efter vi hade käkat drog jag och Johan vidare ut på krogen för att umgås med hans polare som är i USA och jobbar.

 


Lördag låg jag i sängen/soffan och hade världens skallebank..


Söndag var vi och gjorde nå ärenden sen på kvällen skulle vi se på den efterlängtade filmen Ted men dom sista 10 minuterna i filmen fanns inte med :'( Så vi har ingen aning om hur den sluta..

 


Igår efter jobbet var jag, Johan, mamma och Ingmar iväg och käka på Coop men jösses vilken besvikelse..Och jag som har varit så nöjd dom andra gångerna jag käkat där.

Sen tog iallafall jag och mamma oss en kort liten promenad på 2 timmar ;P

Av Lisa Lundmark - 7 november 2012 12:49

Nå så fruktansvärt trött jag är, orkar nästan inte hålla upp ögonen..
Var samma sak igår och ändå har jag sovit bra :-/
Ca 3 timmar kvar sen får jag åka hem. Nästan så jag funderar på å lägga mig direkt :P

Av Lisa Lundmark - 5 november 2012 15:49

Både jag och Johan var ledig i fredags så då passade vi på att fara till fjällen :)

 

Vi stannade på Dollar Store i Arvidsjaur och shoppade lite grejer som vi ska ha i stugan på vägen dit :)

Sen när vi kom fram var det bara 9grader inne.. Så det var bara på med alla kläder jag hitta och krypa ner under täcket..  Efter någon timma kom Jonny och Petra dit så då tog vi oss nå öl å nån grogg :)

Sen var det avslutningskväll i en såndär "indian"grillkåta så där satt vi ca 25 pers och drack öl, snacka skit och sjöng


Lördagen for vi iväg en snabbis till Norska gränsen bara för att :P

Sen vart det Hockey och öl :)


Sen så har jag btw köpt mig en ny skoterhjälm :D

   



Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards