Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lisa Lundmark - 29 oktober 2011 00:01

Klockan 05.40 ringde väckarn i morse, då var det bara att pallra sig iväg till hamn för att gymma lite :)

Efter gymmet for jag hem till morsan för att byta till vinterdäck.

Meen det vart ingen bra start för biljäveln startade inte så körde slut på batteriet. Så satte igång batteriladdaren sen for jag till brorsan och sov på hans soffa ett tag :P

Sen startade iallafall bilen TILLSLUT..

Börjar bra sen också, får lös alla 5 muttrarna men sista muttern fastnade i butterflugshylsan och jag fick jävlar inte lös skiten :/ Så fick göra allting för hand sen men det gick alldeles utmärkt :)

Elin kom sen och hjälpte mig få lös muttern :P

     


Sen ikväll så har jag och Elin varit och haft en romantisk middag på Tatung ;P Mums!

Och nu har vi även färgat håret så vi inte ser allt för tääski ut :)

Av Lisa Lundmark - 27 oktober 2011 11:20

Just nu känner jag för att döda någon..

Blir så jävla förbannad att man då inte ska få ha en jävla grej i fred..

I Tisdags for jag ju och bytte bil med mamma och nu när jag kom tillbaka från promenaden ser jag att någon jävla idiotjävel har snott extraljusen..

3500 kr åt helvete..


Tycker ni kan skaffa er ett jobb och tjäna era egna jävla pengar som ni kan köpa grejer för som vi andra människor..


Tycker ärligt att ni kan gå och självdö!

Av Lisa Lundmark - 26 oktober 2011 13:37

Vet inte riktigt vad det är med mig..

Har kännt mig låg i flera dagar och det är inte likt mig..

Men det jobbiga är att jag inte vet varför jag känner mig så, har som inte hänt någonting.

Lite solsken kanske skulle hjälpa men idag är det bara jätte dimmigt ute :/

Jag blir säkert gladare när jag kommer på jobbet. Eva brukar vara rätt duktig på att få mig på bättre humör :)

Eller det är alla på mitt jobb :D


Igår efter jobbet så styrde jag bilen till mamma för att sno hennes bil och helvittes va halkigt det var..

Nu kan ju lika gärna snön komma, blir ju mindre halkigt då iallafall..

Meeen sommar igen hade jag ju inte sagt nej till ;P

Av Lisa Lundmark - 25 oktober 2011 13:25

Nu är min lägenhet skinande ren :)

Så trevligt när det luktar ny städat.. Varför städar jag inte oftare?


Insåg just när jag läste Elins blogg att jag kommer att missa Outsiders ikväll :'(

Fast jag får väl se det senare istället.


Fan jag skulle vilja tapetsera om i vardagsrummet, kanske kan önska mig det i julklapp :)

Skulle även vilja ha en ny tvbänk och ett nytt soffbord..

Så om ni känner er lite för rika så går det bra att ge mig en slant ;P

Av Lisa Lundmark - 25 oktober 2011 10:23

Nu har jag varit duktig igen och tagit mig en promenad på morgonen :)

Inser att jag skulle ha haft bytt till vinterdäck..

Får se om jag ids imorgon innan jobbet eller om jag bara åker och snor mammas bil någon dag nu när hon lix är borta så kanske jag byter till helgen istället :)


Nu hade jag iallafall tänkt ta och städa undan här hemma så det blir lite mer hemtrevligt..

Förstår inte vem det är som går och drar fram saker hela tiden.. Måste ha nått husspöke eller något ;P


Sen blir det iallafall jobb. Skulle egentligen ha jobbat 7-15 men snäll som jag är bytte jag med chefen så nu jobbar jag 15-22.30

Av Lisa Lundmark - 24 oktober 2011 05:13

Näe nu har jag varit vaken alldeles för länge så nu ska jag inta sängen och soooova :)

Av Lisa Lundmark - 22 oktober 2011 09:00

Riktigt imponerad av mig själv idag :P

Ställde väckarn på 7 och 20 över var jag ute i regnet..

Gick en timmes promenad, men nog hade det varit trevligare att ha nån att gå med.


Skulle egentligen jobba kväll idag och grill imorgon men Eva ville byta med mig så jag jobbar tvärt om och det är jag inte det minsta ledsen över :)

9

Av Lisa Lundmark - 19 oktober 2011 23:08

Idag var jag ju tvungen att återgå till mitt jobb igen.. Fick en härlig start också, maaaassa folk..

Sen har jag följt med mamma på stan och hjälpt henne hitta nå kläder och vi lyckades ju faktiskt :)

Sen har jag haft celebert besök av Elin & Jocke.

Vi såg på filmen 9, den var riktigt bra måste jag säga.

 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards