Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under juli 2013

Av Lisa Lundmark - 31 juli 2013 19:50

Har varit och stulit lite bär av mamma.
Skulle haft någon mer jag kunde fara och nalla hos :)

Av Lisa Lundmark - 31 juli 2013 16:03

Har varit på stan och rastat visakortet med Elin :)
Efteråt tog vi oss en fika på Waynes uppe på Solbacken.

Här är lite av det som fick följa med hem..

Av Lisa Lundmark - 31 juli 2013 07:54

Fick lite mattrasenystan av mamma så nu har jag lyckats virka mig en badrumsmatta :)

Försökte följa något mönster där i början men det vart ju som en korg hela tiden..

Så jag hade tänkt ge upp men då tänkte jag att jag provar köra på fri hand och det gick ju faktiskt :)


 


Igår kvällst var jag och Johan på bio och såg på Grown ups 2, den var riktigt bra!

Dock var den typ 300 grader i biosalongen och nästan inget syre så i slutet ville jag nästan ge upp och gå ut.


 




Av Lisa Lundmark - 27 juli 2013 18:46

                         Semestertrippen var riktigt lyckad!                              


Gjorde stan i Sundsvall onsdagen..

Johans mamma och pappa var påväg hem från Sthlm så dom stannade i S-vall och bjöd oss på lunch :)

Sen satt vi vid vattnet på en bänk och bara njöt.

På afton gick vi till BiteLine och åt.. Riktigt gott och billigt!


 


På Torsdagen vart det till att stiga upp tidigt för vi skulle vara i Ullånger kl.9:30

för då gick båten ut till Ulvön.

Helt magiskt var det där ute..Inte ett endaste moln på himlen och alldeles spegelblankt på vattnet.

Riktigt god skärgårdsbuffé åt vi också :)

Sen begav vi oss hemåt igen.


       

 


Fredag for vi med båten ut till en strand med brorsan, hans fru och Maja :)

Gjorde två dopp i havet och det var INTE varmt kan jag lova! Max 10 grader..

Sen bjöd dom oss på middag :)


         

Av Lisa Lundmark - 24 juli 2013 10:03

Igår begav vi oss på resan neråt i landet..
På vägen hit hade vi shoppingstopp i både Umeå och Ö-vik :)
Shoppade mig en ny handväska :)

Nu har vi iallafall fyllt magarna med hotellfrukost..
Så nu ska vi strax ta och göra stan i Sundsvall :)

Av Lisa Lundmark - 23 juli 2013 05:20

Är väl bäst jag skriver ett blogginlägg så jag inte får mera skäll av mamma ;P


Har ju änligen fått semester! Skulle egenligen redan ha haft 2 veckor nu men icke de..

Helgen har jag och Johan spenderat i hans mammpapps stuga..

Och det bästa av allt är att vi inte har gjort ett skit :)


Igår kom vi hem.. Droppade av Johan i Ersmark och drog iväg en runda på stan :)

Fick med mig en jeansjacka, linneskjorta aktig sak, nagellack och nå hårgrejs.

Sen for jag på Mikabo och köpte en klocka från Johan till mig :D :D :D

Den är sååå snygg!

 


Och vad jag gör uppe nu kan man ju fråga sig..

Har lagat och dragit mig i sängen sedan halv 5 och nu orkade jag inte mera.

Kanske har resfeber :P hahaha


För idag bär det iväg på äventyr neråt landet..

Hotell bokat i Sundsvall Tis-Tors :)

Samt en resa till Ulvön på Torsdag..



Av Lisa Lundmark - 1 juli 2013 20:45

Efter jobbet for jag och mötte upp min kära mor i Bureå..

Därefter begav vi oss till Lövånger för en shoppingrunda på Varuhuset där :)

Detta fick följa med mig hem:

         


Sen när jag kom hem satte jag igång med att baka ett bröd :)

Måste ju få mig nå frukost i morgon bittit..


 


Medans det var i ugnen så satte jag mig vid köksbordet och bläddrade i massa Allas tidningar

som jag fick av mamma idag :)


 


Av Lisa Lundmark - 1 juli 2013 12:59

Jag vart då rent upprörd efter samtalet jag fick av tandläkaren från Umeå.
2000 kronor för en undersökning....
Hur i hela fridens dagard namn kan det kosta så mycket?
Det är ju inte konstigt att folk skiter i att gå till tandläkaren..


 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards