Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa Lundmark - 30 september 2014 20:19

Jag har fått tillbaka lite av min kreativa sida och det känns himla skönt :)
Har länge bara tänkt göra men aldrig gjort någonting men nu sitter jag här för andra kvällen i rad och gör... Lite iallafall ;P
Men det händer då iallafall nånting!

Av Lisa Lundmark - 26 september 2014 04:54

Ääntligen har det blivit fredag :D
Dock är det morgon och jag är sinnessjukt trött :/
Jag skulle betala rätt så bra för att få gå och krypa ner i sängen igen!
Meen arbetet kallar på mig..

Jag vill ha typ höstlov nu det hade inte suttit helt fel ;)

Av Lisa Lundmark - 13 september 2014 11:37

I tisdags åkte jag på förkylning och den verkar då inte ge med sig..

Snorig och hostig står på schemat idag :/

Men jag har iallafall hunnit fylla på hö hos grisarna, klippt gräset och kokat

marmelad redan så jag känner mig faktiskt riktigt nöjd!


 


Bara synd att jag inte känner smaken av någonting så jag kan inte smaka om det vart gott..

Men jag har svårt att tro att det inte skulle gå äta ;)






Av Lisa Lundmark - 10 september 2014 17:32







Hur svårt ska det vara att förstå sig på denna skylt???


 


Det betyder inte att det är 30 dygnet runt som gäller..

Utan det är ENBART VARDAGAR mellan klockan 07.00 och fram till 18.00

Övrig tid är det hastigheten som var på skylten innan...


Blir så jääkla irriterad över folk som kör 30 när man inte måste..

Det är nog plågsamt att köra så sakta när man måste!


Jag kör förbi en såndär skylt i princip varje dag till och från jobbet

och det är ju otroligt hur många människor som inte förstår sig på skylten..


Här får ni en bild.. Se & Lär!!!!


 



Av Lisa Lundmark - 9 september 2014 05:06

Förra veckan var jag förbi Johans syster och plockade lite plommon ur deras träd :)

Visste inte riktigt vad jag skulle göra med dom men nånting skulle jag säkert komma på.

Och det gjorde jag minsann :)


Plommonmarmelad vart det för heela slanten!


  


Har kokat mig krusbärssylt tidigare också..

Är detta ett ålderstecken??


 



Sen så har jag även fått ett gäng kantareller av Mange och Tessan som jag stoppat i frysen :)

Förra gången jag fick svamp av dom så torkade jag allting

men efter nästan ett år i burkarna så började det mögla :(

Var väl förmodligen inte riktigt supertorrt :/

Så den chansen vågade jag inte ta igen så det fick bli frysen :)


   


Av Lisa Lundmark - 3 september 2014 21:50

Efter att ha kollat posten idag är jag överlycklig :)
Efter att jag väntat i såå många år ska det äntligen ske!!!


Dom kunde dock inte lova att det skulle bli bra men jag håller alla tummar och tår jag äger!

Av Lisa Lundmark - 2 september 2014 22:27

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och njuuuta av en underbar känsla..
Nämligen att lägga sig i renbäddad säng!
Och ikväll blir det till och med bättre än så.
Nytvättade splitternya sängkläder!! :)



Godnatt världen!

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards