Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa Lundmark - 29 september 2013 21:28

I Fredags hade vi egentigen tänkt fara till Johans syster och umgås men jag mådde inte riktigt hundra så vi ställde in och låg hemma istället.

Bara slöade i soffan och glodde på tv..


Lördag så drog jag iväg på stan och rastade visakortet lite granna :D

Hade tänkt fota men då tog det slut batteri i kameran och jag har fortfarande inte lyckats hittat laddaren :P

Hittade iallafall två skitsnygga och härliga tröjor och sen lite annat smått och gott :)

Sen mötte jag upp Johan och Jonsson på Solbacken..

Vi gjorde biltema sen for vi och fikade på Waynes :)

Sen på afton for vi tre på Bishops och käkade sen vart det massa öl och drinkar :)


 


Och idag låg jag och Johan i sängen och glodde på film i morse sen for jag och Elin och gjorde stan :)

Köpte en tröja till Johan sen nå nagellack åt mig :)

Och nu hade jag tänkt krypa ner i sängen, dra täcket över mig och se lite film :)

Av Lisa Lundmark - 27 september 2013 05:17

Då var det Fredag igen!

Dags för ett sista ryck innan man får göra helg..
Känns skönt även fast jag bara har jobbat en dag denna vecka..
Men är inte alls kvitt förkylningen och känner mig inte jätte fräsch ännu :/
Så i helgen blir det bara till att slappa :)

Av Lisa Lundmark - 26 september 2013 19:10

Så himla störande.
Är huur sugen som helst på någonting gott men jag känner ingen smak :'(
Och även fast man inte känner smaken så vill man ju inte nöja sig med vad som helst för de..

Nä nu ska jag ta och hämta Johan på garaget så får vi hoppas på att goosuget har försvunnit när jag kommer hem igen :)
Ska bara svepa min C-vitamin dricka först :)

Av Lisa Lundmark - 26 september 2013 06:04

Huvva så kallt de va!



Men nu fick jag ju ta på mig den här snygga jackan :)

Av Lisa Lundmark - 26 september 2013 05:30

Känns som om jag hela natten drömt om att jag kippat efter andan eftersom jag varit dyng snorig i drömmen..
Och grattis när jag vaknar inser jag att det var även en riktig dröm..

Kan jag inte bara få bli frisk på riktigt nu?

2,0 grader säger termometern att det är ute..
Jag vill inte gå ut!
Nää bara bita i det sura äpplet och he sig ut i bilen.

Hoppas ni andra får en bättre start på dagen än mig! :)

Av Lisa Lundmark - 25 september 2013 19:04

Legat sjuk sen i Söndags kväll..

Nu äntligen har jag fått min energi tillbaka :) Helt underbart!

Bara lite förkyld nu men det må vara..


For till Blomsterlandet idag för att köpa en krya på dig present till mig själv :P

Hittade två jätte fina Orkidéer och superfina krukor till dom.

Nu på kvällen tog jag mig en rejälare titt på dom och inser att det är plastblommor :P HAHA

Nåja dom kommer ju alltid att stå i blom så det gör väl ingenting ;P


 

Har dock en riktigt en i köksfönstret som jag fick av Johan i Namnsdagspresent..

Dock fick jag påminna honom om att de var min namnsdag samt att jag råka nämna lite snyggt när han skulle iväg och handla att jag väldigt gärna ville ha en Orkidé ;P


 


Av Lisa Lundmark - 13 september 2013 05:15

Herre Gud!
Mer död än levande i dag kan jag lova..
Träningsvärk överallt och då menar jag fasen ÖVERALLT!
Sen kryper sig sakta men säkert huvudvärken på och även förkylning.
Skulle dricka lite kolsyra nu på morgonen, jösses va ont de gjorde att svälja..
Bara hoppas på att det går över :)

Av Lisa Lundmark - 12 september 2013 09:30

Igår gjorde jag någonting dumt :P
Lovade mina arbetskamrater att jag skulle vara med och spela innebandy på kvällen..
Höll ju jävlart på att avlida :P
Såg ut som jag hade stoppat ansiktet ner i en burk med falurödfärg..
Och idag får jag gå omkring med ett extra trasigt knä :/

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards