Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under maj 2012

Av Lisa Lundmark - 30 maj 2012 19:25

Nu har jag varit och hämtat mitt paket :D

 

     

Av Lisa Lundmark - 30 maj 2012 18:45

Nu har jag sovit middag, guuud så skönt!

Och kolla kolla kolla....

Måste nog ta och bege mig till macken :)



 

Av Lisa Lundmark - 30 maj 2012 14:51

Vad gör man inte för sina älskade..

Efter jobbet for jag med fika till Broder och Johan :)


Nu sitter jag och äter otroligt nyttig lunch.. Lite naturgodis :P

Kunde inte motstå frestelsen när jag var på coop och handlade..

   

Av Lisa Lundmark - 30 maj 2012 07:59

Idag verkar det bli riktigt fint väder :)

Skönt att jag slutar kl.13 :D

Dock suger det att vara småsjuk men jag hoppas det går över idag!

Sen så hoppas jag att mitt paket kommer idag....



 

Av Lisa Lundmark - 29 maj 2012 12:15

Igår var jag och tvättade bilen :)

Sen skulle jag testa på att göra kräftcrepés men dom smakade SKIT! :( Tråkigt när det ändå tar ett tag att göra.


Sen eftersom att jag har världens underbaraste bror så har jag fått låna en mobil av honom så nu kanske jag kan prata med folk utan att behöva ringa upp 7 gånger varje gång.


Idag har jag ont i halsen och känner mig lite hängig så då tog jag tillfället i akt och tänkte pyssla om mig själv lite..

Så det blev lite huskurer..



Äggvita och ciron ihopvispad sen kladdat i ansiktet.. Jäklar va de strama ihop fejset.. :P

Sen testade jag att kladda äggula i håret :P

Och sist men inte minst, bikarbonat på tänderna..

Vet inte riktigt om de med äggen fungerade så bra men bikarbonat fungerar till det mesta iallafall :) Så det finns alltid under mitt tak :) Det är underbart att skrubba ansiktet med, man får typ babyhud efteråt :) 

Av Lisa Lundmark - 26 maj 2012 07:23

Igår morse ringde väckarn 05.45 så då var det bara att kliva upp och göra sig redo för gymmet :)

Efter gymmet drog jag och Elin iväg mot Piteå..

Självfallet var vi på:

 


Massa små kollijox fick följa med hem.

Sen gick vi en vända på stan också :)


Hade lovat att bjuda Johan på middag igår så testade någonting nytt.

Tänkte ta kort på middagen men då hittade jag självklart inte kameran..

Gjorde iallafall räkstoppad västkustlax, oerhört gott vart det!

Av Lisa Lundmark - 24 maj 2012 12:16

Satt mig på min uteplats och åt lite frukost/lunch :)

Dock försvann solen men det var skönt ändå.

Sen fick Holly & Dolly vara ute ett litet tag :)


   

Av Lisa Lundmark - 24 maj 2012 08:11

Nu på morgonkvisten har symaskinen fått arbeta lite :)



Lagade ett par arbetsbyxor, jeans och leggings..

Sen hade jag köpt mig en klänning på myrorna för ett tag sedan..

Var en lång klänning men den var inte nå fin som lång så jag kapade av den lite :)


   

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards