Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under mars 2014

Av Lisa Lundmark - 28 mars 2014 15:21

Ja då hade jag stämplat ut för sista gången..
Känns konstigt att jag inte ska dit nå mer..

Av Lisa Lundmark - 27 mars 2014 19:07

Snälla kakan bli klar så jag kan fara och fixa håret någon gång :P

Av Lisa Lundmark - 26 mars 2014 21:26

Jag är imponerad av sjukvården, NOT!
Jag har haft knäskada typ forever..
2006 vart jag uppskriven på väntelistan för operation i Umeå..
2013 får jag veta att jag blivit bortglömd och att jag måste göra om alla besök :/
Men ikväll fick jag göra ett besök jag inte behövde förra gången nämligen en magnetröntgen!
Men mina förhoppningar på en operation är typ lika med noll.
För läkaren i Umeå trodde inte dom kunde fixa till knäet och att jag skulle vara tvungen att leva med det såhär resten av livet. :(

Men nu hoppas jag att dom ser nånting på magnetröntgen som gör att det går att laga!

Håll en tumme och en tå för mig!

Av Lisa Lundmark - 25 mars 2014 13:47

Detta är en ganska så trevlig arbetsdag må jag säga..
Sitter alldeles ensam inne på elverkstaden och kopplar elskåp samtidigt som jag lyssnar på P3 Dokumentär..
Södertäljeflickan var det först och nu är det Örnligan som strömmar ur högtalarna..
Solen skiner in genom fönstren och ger mig energi..



Men samtidigt har jag nedräkning nu.
3 dagar kvar...!
Börjar lite smått få fjärilar i magen.


Av Lisa Lundmark - 16 mars 2014 11:19

Hela huset är städat så nu är jag redo för främmande..
Kalas är det som står på schemat.
Ganska typiskt att det snöade inatt för nu åkte Johan på att fara och skotta :/
Hoppas han hinner tillbaka till fikat ;)


Nu ska jag ta och köra till Bureå och handla det sista till fikat :)

Av Lisa Lundmark - 15 mars 2014 15:17

Detta hittade jag utanför huset nyss :)
Ja du är så välkommen våren!

Av Lisa Lundmark - 15 mars 2014 09:38

Helt fantastiskt vad lite solsken kan göra..
Direkt solen lyser känner jag mig som en annan människa :)


Nu är det dock färdigt med att ligga och dra sig ;)
Upp och göra någon nytta...

Ha en underbar Lördag allihopa!

Av Lisa Lundmark - 13 mars 2014 22:29

Idag efter jobbet så for jag, Daniel och Magnus på bryggargatan för att avnjuta en riktigt god bjudmiddag ;)
Elektroskandia var det som fick stå för kalaset.


Menu Nordic
Norrländsk trerättersmeny


Löjrom
50g Kalixlöjrom med lök, crème fraiche & smörstekt bröd

Renne
Grillat reninnanlår, potatisgratäng, haricots verts och enbärssås

Mousse au chocolat blanc
Vit chokladmousse med åkerbärsglass



Riktigt riktigt gott var det måste jag säga!

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards