Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under december 2011

Av Lisa Lundmark - 31 december 2011 16:46

Jobb 7-15.30 avklarat :)

Första drinken avklarad :)


Nu får ni ha en underbart nyårsafton allihopa för det ska då jag ha :D


 

Av Lisa Lundmark - 31 december 2011 06:14

Jag kan ju meddela att jag hade inte tackat nej till att få sova några timmar längre..


Provade att starta min kamera nu och inser att jag måste införskaffa mig en ny :'(

Den fungerar ju men blir suddigt i mitten på varje kort jag tar och det känns ju inte så jävla skoj :P

 


Näe om jag skulle ta och kladda på mig nån mascara och sedan bege mig till jobbet..


Ni får ha en trevlig nyårs allihopa! :D

Av Lisa Lundmark - 30 december 2011 13:07

Tur att mina små liv är söta :P

   


Igår kväll var jag på bio med Elin och Jocke vi såg på:

 


Gäller väl att lägga fram allting som jag ska ha imorgon..

Jobbar egentligen 9-17.30 men hade tänkt få sluta typ 15.30 men då må jag ju vara på jobbet kl.7

Känns som jag kommer att stressa ihjäl mig imorgon..

Vet inte riktigt när vi ska äta men jag ska ju hinna duscha, göra mig fin och köra till Byske.. Fast kan ju kanske göra mig fin där också..

Av Lisa Lundmark - 29 december 2011 11:26

Jag är huur trött som helst och det känns som mitt huvud väger 3 ton..

Hoppas det blir bättre när jag anländer på jobbet.

Sen så efter jobbet ska jag på bio med Elin och Jocke :)

Av Lisa Lundmark - 27 december 2011 20:13


Jag och mamma var duktiga och pyntade granen :)

   


    

 Sen Lisas egengjorda "Gubbröra" Mums!



 

När vi skulle gå och lägga oss föll granjäkeln omkull :/

      

 




Här är iallafall några av sakerna jag fick i julklapp :)


 

Ett nytt sängöverkast :)

En micro och knives :)

       

Av Lisa Lundmark - 23 december 2011 14:33

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Jag råkade tvätta min kamera i tvättmaskinen....

Hoppas den fungerar sen ändå. Annars måste jag ju ut och köpa mig en ny   

Av Lisa Lundmark - 23 december 2011 10:37

Det känns så fruktansvärt overkligt att det är julafton imorgon.

Har inte ens lite julkänslor :/ Jag brukar vara helt lyrisk över jul men icket :(

Måste slå in dom sista julklapparna idag för sen bär det av till mammsingen..


Holly och Dolly ska få fara på äventyr dom med, hela vägen till Burvik.

Hoppas bara dom inte blir galna i bilen.


Btw så var min bil väldigt gratis igår.

Skulle fara från jobbet och Ronnie hade kopplat in min motorvärmare kl.15 och när jag skulle hem kl.20 så var bilen iskall.. Då har jag glömt switcha på timern så den var inställd på 11 :/

Sen gick inte förardörren att låsa upp så fick klänga mig in från andra sidan och låsa upp sen ska jag stänga förardörren nääe då går den inte stänga.. Så fick köra med halvöppen dörr.. Tur den iallafall gick låsa fast så :P

Hade varit jobbigt att måsa hålla i dörren hela vägen hem :P

Av Lisa Lundmark - 22 december 2011 09:36

Trött som en bäver... Fast vet inte riktigt om dom brukar vara så trötta :P

Idag jobbar jag iallafall 13-19.30 idag kommer det antingen bli dött eller hur mycket folk som helst. Gissar på det sistnämda.. Tur dom har kallat in Lotta också :D


Insåg när jag vakna att jag måste riva upp mammas julklapp.. Har gjort det jag typ alltid glömmer: Ta bort prislapparna! Tur jag kom på det nu iallafall :)


Efter jobbet hade jag tänkt fara å julhandla nå käk, hoppas alla har gjort bort det då så det inte är så mycket folk på Coop..

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards