Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under juli 2014

Av Lisa Lundmark - 9 juli 2014 05:41

Ja man kan ju alltid måla naglarna innan man ska och jobba :)


Ser att bli en helt underbar dag idag också! :)
Det enda som är negativt är att jag inte gått på semester ännu så måste spendera större delen av dagen inomhus :(

Av Lisa Lundmark - 8 juli 2014 21:57

Livskvalité är vad jag kallar det!

Efter jobbet träffade jag mamma i Bureå..
Vi smaskade i oss varsinn mjukglass :)
Sen hem och introducerade Tyko för världen utanför ytterdörren.
Dock verkar han inte så värst intresserad :P
Har dörren öppen så han får gå ut om han känner för det.

Efter middagen tog jag mitt pick & pack och gick ner till vattnet :)
La mig på bryggan och satte igång ljudbok och bara njöt av solen!

Nu sitter jag vid köksbordet och har fotbad, såg nyss ett avsnitt av sommar med Ernst..
Sen älskar jag att sitta i köket när man ser grisarna som är ute och bökar för fullt!

Av Lisa Lundmark - 7 juli 2014 11:16

Ja då var sista veckan innan semestern påbörjad..
Hoppas att den går riktigt snabbt :)
Och sen får det väldigt gärna vara fint väder men gärna inte just ovanför jobbet, blir så svettigt.. ;P

Vi är bara 5 stycken kvar inne på min avdelning så det är rätt så tyst och skönt! :)

Av Lisa Lundmark - 2 juli 2014 20:19

Jag och Johan har fått oss en ny familjemedlem :)

Lilla Tyko! :D

Han är väldigt lik sin mamma Dolly, en av mina förra katter..


   



Igår afton efter jobbet så tog jag mig en promenad ner till vattnet..

Förstår inte varför jag inte gått dit innan, är bara typ 500 meter dit.

Tyvärr så ser man inte dit så det är väl kanske därför man glömmer bort de..


Men det var då helt fantastiskt!

Jag la mig på bryggan och filosoferade sen somnade jag en stund också ;)


   


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards