Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under december 2013

Av Lisa Lundmark - 31 december 2013 12:28

Idag provade jag på någonting nytt nämligen luffarslöjd :)

Otroligt roligt var det och man kan ju göra i princip vad som helst..

Jag gjorde två ljushållare.


 


Tycker dom vart rätt snygga för att vara första gången jag provade :)


Kom på idén att testa göra sånt efter att jag varit och handlat på Spets & Ting!

Detta var vad jag handlade där :)


     




Av Lisa Lundmark - 24 december 2013 09:31

Ja då var julen här!

Lite små vitt har vi ute iallafall eftersom det är minusgrader :)

Men jag vill inte att det ska snöa idag så Johan måste åka iväg och ploga..


Igår tog jag in hela 3 julgranar :)

En stor och två små.


     


I år ska vi fira julen här hemma hos oss :)

Bakade en saffranskaka nu på morgonen så nu tror jag att allt i matväg är färdigt.


Nu ska jag bara ta tag i julklappsinslagningen ;)

Har inte slagit in en enda julklapp ännu, det är inte likt mig..

Fast jag har ju iof haft en hel del för mig nu sista tiden.


Och från en sak till en annan.

I Lördags följde min kära mor med mig till stan och hjälpte mig att städa ur gårdshuset så nu är det färdigt! :D


Av Lisa Lundmark - 23 december 2013 14:32

Nu har Johan fått hämta hem sin nya älskling och parkerat den i garaget..
Verkar dock vara långt bort innan den går använda :/


Av Lisa Lundmark - 16 december 2013 05:16

Ja då har vi bott våran första helg i huset :)
Det har gått alldeles utmärkt, sovit som en stock..
Inte för att det är någon ovanlighet :P
Tror nästan jag skulle kunna sova vars som helst när som helst ;)


Men idag är det bara att återgå till jobbet..
Tror att varsling står på schemat idag, hoppas jag får vara kvar!!

Av Lisa Lundmark - 10 december 2013 19:49

Ännu ett släplass avlastat i huset :)
Nu börjar köket se rätt hemtrevligt ut iallafall..



Nu är det bara resten som fattas :P
Hur jag nu ska lyckas fylla upp huset med möbler :P
Är ju lite större här och lite fler rum ;)

Har även gått och skruvat ner massa element..
I stan har vi typ mellan 15-17 grader inomhus här var det över 22..
Kändes som om jag hamnade i klimakteriet där ett tag :P

Av Lisa Lundmark - 9 december 2013 19:28

Nu håller vi på att köra grejer till huset för fullt :)
Det första som åkte upp var julpyntet..
Så nu lyser det mysigt i fönstren :)



Vill bara att vi ska vara klara med flytten och städningen av lägenheten så jag får börja bo här! :D

Av Lisa Lundmark - 6 december 2013 16:51

I morse vaknade jag upp med världens förkylning..
Rethosta, tät i näsan och snorig..
Nu kämpar jag bara för att jag ska få behålla smaken.
Ska ju nämligen iväg och äta julbord strax :D
Läängtar efter gravad lax!!

Håller på göra mig vacker nu.
Ser ut som en äkta tant med rullar i håret :P


Men saknar som tur är rynkorna :)

Av Lisa Lundmark - 5 december 2013 07:16

Vad fort humöret kan fara ner i botten.
Hann inte ens börja jobba innan någon förstörde allt, som det känns nu iallafall..

När jag har som minns tid över då ska jag göra övertid i sinne ENSAM!!!


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards