Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa Lundmark - 30 april 2012 15:43

Idag har jag varit på stan med mammsingen :)

Råkade visst handla smink för 700kr :S Meen de var värt de ;P

Sen shoppade jag även två stycken tröjor men jag lägger in bilder sen..


Nu väntar jag på att Johan ska komma och plocka upp mig..

Då ska vi på coop och handla lite käk sen bege oss till Bureå för grillning och nå öl :)


Ha en trevlig Valborgs allihopa! :)

 

Av Lisa Lundmark - 30 april 2012 01:59

I afton var jag, Renée, Johan och John på bio och såg på The Avengers i 3D..

Den var riktigt bra må jag säga :)


 

Av Lisa Lundmark - 28 april 2012 11:42

Igår for jag till mamma och deklarerade så nu är det gjort :)

Sen fick hon den stora äran att klippa mig..

 

Fick mig en lugg :)

 


Sen på afton så vart jag bjuden på middag :) Sen vart det soffläge framför nå filmer :)

Av Lisa Lundmark - 26 april 2012 13:59

Igår var jag på stan med Elin..

Hittade en väldigt gullig tröja på myrorna :)

 

Sen så inhandlade jag en lite större locktång :)

 

Och det jag har sökt efter i en evighet......En hårring!

 


Sen for vi hem till Elin.. Hennes mamma bjöd på sina underbart goda crepes :D

Av Lisa Lundmark - 25 april 2012 10:21

Nu var det ett tag sedan jag skrev här..

Men det har som inte hänt så mycket, jag har bara gått runt och varit på jäkligt bra humör :D

Så även idag :) Kan ju inte vara annat än glad när solen äntligen behagar att titta fram :)


 


Nu tänkte jag dock ta och städa lite här hemma..

Av Lisa Lundmark - 20 april 2012 22:32

Dagen började med jobb 7-15 sen har jag legat i soffan och glott på ex antal avsnitt av:


 


Sen tog jag mig en kvälls promenad..

Även fast det snöa blötsnö så var det riktigt skönt!

Av Lisa Lundmark - 19 april 2012 11:12

Jag blir vansinnig när man inte hittar det man söker..

Har sökt febrilt efter antingen mina mp3 hörlurar eller headsetet till telefonen utan någon som helst lycka :(

Hur kan jag ha lyckas gömma båda så pass bra?

Får väl he mig ut och köpa ett par nya då :/


Igår när jag fick äran att vara ledig snöade det fasen konstant.. Idag när jag måste iväg och jobba ja då passar solen på att kika fram..

Men jag fick ju iallafall trevligt sällskap av Elin igår :)


Köpte mig en bok igår på super rea :)

 

Av Lisa Lundmark - 17 april 2012 07:47

När jag ställde alarmet igår lyckades jag tydligen ändra tiden på klockan också..

Så vart att kliva upp en timme för tidigt :P

Orkade inte lägga mig och sova igen för då skulle jag aldrig tagit mig upp..

Så jag passade på att avnjuta en grymt god frukost :)


 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards