Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lisa Lundmark - 31 augusti 2011 13:55

Igår var jag och Elin till tatuerarn :D

Ingen av oss hade någon aning om vad vi skulle göra utan vi gav han pengar och sa fixa till det här :P

Bådas vart skit snygga :) Elins ser bäst ut nu för hennes är i samma färg det är inte min pga av den tidigare tatueringen men he blir nu sketa bra sen :D

 

Av Lisa Lundmark - 28 augusti 2011 00:59

Igår var jag, Elin och Jocke iväg på matfesten :)

Hade längtat så efter langos men jag var smart och tjuvkikade när några andra köpte sånna först för att se hur dom såg ut och det var ju typ ingenting på så det fick bli en lyxig laxrulle istället.. Den var god den med :)

Fick äran att skjutsa dom till Byske sen på kvällen, satan vilken dimma det var såg typ nada :S Skönt att dom håller på fixa till vägen så var reflexpelare nästan hela vägen efter vägen :)


Nu på kvällen såg jag en dokumentär som hette: Den ovanliga byn :)

 En dokumentär om en by där familjer med mentalt handikappade bor, lever och arbetar.

Det var en mysig dokumentär snarlik Köping å liknande :)

Av Lisa Lundmark - 25 augusti 2011 22:54

I morse for jag och Elin på solbacken och shoppade lite så vi är redy när kissekatterna kommer :)

Sen så var det jobb 13-20.. Hatar jobba när det är löning.

När jag kom hem så for jag och Elin iväg och skulle testa på tennis :)

Jag kan ju säga så mycket som att vi var inte bra och vi skulle verkligen haft oss en bollkalle :P


 

Av Lisa Lundmark - 25 augusti 2011 11:40

Igår jobbade jag 9-13 sen for jag hem till pappa och bad han kolla lite på min bil..

Vi hittade ett trevligt lite kikhål i skuffen :S Snart kommer min biljävel att rasa!


Jag och Elin var iallafal hurtiga sen, var och spelade badminton i över en timme :)

Var hundra år sedan sist men det var ju fan skit skoj :)

 


Sen så såg vi på en film.. Jag brukar inte bli rädd för skräckfilmer men igår kan jag lova att jag vart det och Elin med.. Hon fick sova över för jag vågade inte sova själv :P Fast iof så hade hon inte vågat köra hem ändå så :P

 

Av Lisa Lundmark - 24 augusti 2011 17:06

Nu har jag varit lite seg på att uppdatera..

Men i fredags var jag och Elin ut på krogen, vi var först på Olles men det var så jäkla lite folk där så vi gick in på Allstar sen..

 

I lördags for vi iväg på lite olika ställen och tog lite kort :)

I söndags var vi iväg på 3 loppisar, 1 glasburk vart inköpt :P

I måndags var vi iväg till Pite på Dollarstore :)

Igår var vi på Stripdance Aerobics :)

Och idag har jag jobbat 9-13 sen var jag iväg till pappa en sväng, han fick kolla lite på min bil..

 

 

Såhär såg vi ut innan utgången:

   

Och här kommer några bilder som jag tog i Lördags:

         

Av Lisa Lundmark - 17 augusti 2011 23:34

Idag har jag varit väldigt busig :P Har kliat så länge i fingrarna att jag var bara tvungen att göra det.. Gjorde olaga intrång på Scharinsområdet och fotograferade lite :) Vågade dock inte gå så nära som jag ville. Att bli upptäckt vore ju ingen höjdare.

Blev inte sådär jätte bra kort för det var rätt mörkt, kanske får göra en favorit i repris :P


        

Av Lisa Lundmark - 17 augusti 2011 00:01

Igår kväll när jag skulle ställa väckarn så måste jag ha kommit åt någon knapp för jag var på jobbet 1 timma tidigt idag..

Börja egentligen kl.9 men när jag var i Bergsbyn kollade jag på klockan i bilen och den sa att klockan var 07.30 Gav ju som ingenting att vända om så jag städa lite på jobbet innan :)


Efter jobbet har jag varit helt död, måste ha med mitt tidiga uppvaknande att göra..Först förberedde jag maten lite sen somnade jag på soffan sen gjorde jag klart maten och åt.. Var Laxfilé i ugnen med romsås och rivna morötter, smaskens :) Sen somna jag på soffan igen :P


Sen vart jag lite pyssel sugen..

Målade ett par snapsglas jag köpte på Ö&B igår.. 6 glas för 9 kr :)

   Har skrivit skål på olika språk.. På baksidan av glasen har jag skrivit smått vilket språk det är..


Igår gjorde jag mig en hemmagjord kruka och sen så gjorde jag en oliv och en vinägerflaska :)

   

Av Lisa Lundmark - 16 augusti 2011 07:10

Igår var jag ledig från jobbet, otroligt härligt :)

Jag och mamma for till MIO för jag ville kolla på soffbordet och tvbänken jag var sugen att köpa men vilken besvikelse det vart, soffbordet var mycke mycke mindre än vad jag trodde det var.. Lågt som tusan var det också, så det blir inget utav det..

Mamma hittade iallafall en hatthylla och ett skoställ som hon shoppade :)


Sen kom Elin och joinade mig.. På kvällen gick vi a-torp runt sen stannade vi av på en bänk för att bara vila en stund men det slutade med att vi satt där hur länge som helst och bara snackade skit :) Känndes som förr i tiden.. Vi såg säkert jätte muppiga ut men who cares :P


 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards