Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lisa Lundmark - 31 oktober 2013 20:41

Jag var ju och spanade in vår nya Myrorna butik förra Fredagen..

Skulle ju spana om jag hittade något fint skärp :)

'Och tur som jag har, ibland iallafall ;) så hittade jag det.

Och av dessa skärp gjorde jag "tidningsställ"


 

     

Har en himla hög med tidningar som jag inte vill kasta bort!

 


Sen så har jag även ritat två små tavlor..

Eller ritat kanske man inte kan kalla det utan jag har skrivit tavlor ;P


   



Av Lisa Lundmark - 31 oktober 2013 13:22

Ååh så spännande.........!
Vi har just lagt ett bud på ett hus :)
Nu håller jag typ på dö av nyfikenhet över om vad som händer här näst :P
Hoppas hoppas hoppas att dom nöjer sig så vi får köpa huset för den slanten :)
Lite jobbigt är det för jag har ju redan flyttat in i hjärnan :P

Av Lisa Lundmark - 25 oktober 2013 05:20

Ja då var det Fredag igen!

Och ingen huvudvärk idag, så sköönt! :)


Idag efter jobbet ska jag ta och besöka våran nya myrorna butik :D

Hoppas på att hitta ett snyggt skärp..

Ska dock inte använda det runt mig själv utan runt någonting helt annat ;)


                   

Av Lisa Lundmark - 21 oktober 2013 05:33

Tror jag skämmer bort han som fortfarande ligger och sover..
Fanns inga matburkar så jag ställde mig och gjorde omelett till oss båda :)
Hade gärna bytt plats med honom :P

Av Lisa Lundmark - 19 oktober 2013 14:03

Någon ny lampa hittade jag inte :(
Får kanske ta och leta igenom nätet och se ;)
Men däremot köpte jag mig en ny köksklocka :D

Av Lisa Lundmark - 19 oktober 2013 10:54

Nu ska jag he mig ut i kylan :)
Ska och leta efter en taklampa till vardagsrummet ;)
Hoppas jag hittar någon riktigt fin!


Har ju förresten färgat håret också..
Förhoppningsvis väldigt lik min riktiga så jag slipper en hemsk utväxt sen :)

Av Lisa Lundmark - 13 oktober 2013 14:04

Känner mig på strålande humör idag! :)

Så då passar jag på att baka bröd och laga massa mat..

Hoppas att brödet blir gott..

Ändrade lite i receptet och jag har ingen aning om det funkar :P


 


Sen hittade jag en underbar radiokanal att lyssna på :)

http://rockabilly-radio.net/



Av Lisa Lundmark - 6 oktober 2013 16:32

Nu återstår bara att se om jag har gröna fingrar eller inte..


Tog fram lillsågen och gick lös på en blomma.

Får bara hoppas på att dom överlever.


     


Sen så har jag även påbörjat målningen på sista biten till soffbordet :)

Längtar tills bordet blir helt färdigt!


 


Nu sitter jag vid köksbordet och försöker värma mig med en kopp Te!

Vet dock inte om jag blir så mycket varmare..

Men snart kanske jag tycker det är gott iallafall, övning ger färdighet som dom säger ;P



Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards