Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under november 2015

Av Lisa Lundmark - 4 november 2015 16:58

Ja idag är det Onsdag och då var det dags för sovmorgon igen :)

Och i morse tog jag mig faktiskt lite sovmorgon.

För när väckarklockan ringde kände jag inte alls för att kliva upp så jag slog av den och väntade på att Johans väckare skulle ringa istället.

Så jag fick mig 1 timmes extra sömn :)

Men när jag klev upp gjorde jag mig i ordning sen hade jag tid över så då slängde jag i lite grejer i en kastrull och kokade mig en soppa :)


 


Nu ska jag dock alldeles strax ta och stämpla ut från jobbet.

Jag och mamma tänkte försöka hitta någon farsdagspresent på stan innan vi ska iväg på vattengympan.


Måste ju förresten visa min baddräkt som jag har beställt.

Är så obekvämt att ha bikini på vattengympan..



    

Av Lisa Lundmark - 2 november 2015 06:41

Ja då var det Måndag igen och helgen bortgjord..
Varför måste helgerna bara springa iväg? Nog för att veckorna i allmänhet bara försvinner..

I Fredags stämplade jag ut strax efter lunch och drog iväg på stan en snabbis.
Köpte mig en tröja men kom på nu att jag inte har något kort på den så den får ni inte se :P
På afton vart soffhäng ett tag sen gick jag och la mig framför tvn i sängen..

Lördag blev jag väckt av Johan kring 9 tiden och då var det bara att kliva upp.
Hans pappa var redan hemma hos oss när jag klev upp :P
Så dom var ute och byggde och jag var inne och städade.
Sen på afton var det egentligen planerat att jag, Simon och Anton skulle dricka oss nå öl och snacka skit men Anton svek oss.
Men jag for till Simon ändå och snackade skit :) Dock utan ölen..

Söndag klev jag upp vid 9 också..
Vet inte riktigt vad jag gjorde egentligen :P
Leta en grej till Wiiet som jag fasen inte kan hitta åt :/
Sen hittade jag en påse med kläder som hade blivit för småa som jag testade och till min lycka fick mig i igen :)


Hittade bland annat dessa fina jeans :)

Sen på afton for vi iväg till Johans föräldrar och åt middag..

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards