Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under februari 2015

Av Lisa Lundmark - 25 februari 2015 23:05


Började på att städa i mitt pysselrum men självklart fastnar man ju vid någonting :P

Hittade massa garn som var en enda tjevu så började med att linda om dom..

Sen sneglade jag på mina svetstrådsrullar som jag hade tänkt göra till ljusförvaring men det har aldrig blivit av..

Meen...

Då fick jag den briljanta idén att jag kan ju förvara mina garnnystan i dom :)




Av Lisa Lundmark - 25 februari 2015 13:09





  

Satt just och läste aftonbladet och hittade denna artikel..

Ja snälla hoppa av och tillsätt någon annan som passar in i rollen bättre!!!



   





Av Lisa Lundmark - 19 februari 2015 20:44

Åh idag har jag varit hos mamma och avnjutit en helt underbar middag! :D

Eftersom både jag och mamma blev gräsänkligar idag

så kom brorsan med den geniala idén om att vi skulle passa på att äta surströmming..

Det tackar vi alldeles särskilt för :)


 


Och nu är det ju tur Johan är borta så han slipper vara i närheten av mina ej luktfria rapar :P




Av Lisa Lundmark - 19 februari 2015 13:12

Igår var jag, mamma & Tessan och såg på bio, mitt på dagen!

Kändes väldigt konstigt att sätta sig i biosalongen vid 15 tiden mitt i veckan men det var mysigt :)

Vi såg på fifty shades of grey.


 


Men jag måste säga att jag blev besviken..

Nu hade jag inte så stora förväntningar på filmen men ändå.

Fast jag tror att det mesta har med "Mr Grey" att göra.

För det första så var han ju inte alls i närheten av lika snygg som han nu framställs i böckerna sen var han inte särskillt manlig heller utan mera pojkaktig och det vart helt fel..

Så hade dom valt någon annan kille skulle nog filmen blivit betydligt bättre.


 


Och sen så har vi ju slutet..

Nu minns jag ju inte vad som hände i vilken bok och så men filmen ska ju vara bok nr 1..

Men jag tyckte att det vart ett plötsligt slut bara, man var inte riktigt beredd på det.

Men det var ju självklart gjort så att man MÅSTE se nästa film också, och det kommer jag ju garanterat att göra ;P




Av Lisa Lundmark - 18 februari 2015 10:46


Hade ju lyckats se några säsonger förut men när minnet sviker en då får man börja om från början :P

Men nu har jag då sett klart hela serien och jäklar vad bra den är!


   



Av Lisa Lundmark - 17 februari 2015 15:04

Med tanke på hur länge jag varit hemma och sjukskriven

får jag typ ångest över hur lite jag har lyckats åstadkommit..

Latmasken har verkligen tagit över mig.

Men idag har jag faktiskt varit produktiv :)

Jag har nämligen klätt om våra köksstolar.


       



Jag har tänkt i flera dagar nu att jag skulle haft klätt om stolarna men som vanligt skjuter jag upp det till sen.

Sen så känns det bara jobbigt när jag tänker på att jag måste göra det..

Men.... Då när jag väl gjort det känner jag mig super glad och nöjd.

Så varför gör jag inte sakerna direkt för då?? Istället för att ha ångest i flera dagar innan..


Varför lär jag mig aldrig?!?





Av Lisa Lundmark - 17 februari 2015 11:26


 

Av Lisa Lundmark - 7 februari 2015 16:21

Att rita huset i 3D utan mått var ju inte det enklaste måste jag säga!

Har försökt rita upp det med den tänkta utbyggnaden.

Har testat rita med två olika program. Det ena enklare än det andra.

Är ju som sagt var inte ett enda mått som är korrekt..


   


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards