Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under maj 2014

Av Lisa Lundmark - 31 maj 2014 16:49

Just ja det har jag ju helt glömt bort att berätta...

Vi har ju äntligen fått våra nya familjemedlemmar :)
Dock var dom lite större än vad jag hade väntat mig ;P


Då har vi Christian, Nöff-Nöff, Babe och Wilbur ;)

Av Lisa Lundmark - 31 maj 2014 16:35

Äntligen har mitt paket anlänt :)

Nu ska här städas och tvättas i ren glädje..

Och det bästa av allt är att man kan använda det till så gott som allting! ;)

Av Lisa Lundmark - 28 maj 2014 17:25

Åh så underbart med lite ledighet igen :)
Det firade jag med att köpa lite rosor till köksbordet..


Slutade 12.30 idag sen har jag gått på stan med mamma..
Nu ska jag dock ta och plocka in kylvarorna i kylskåpet!

Ha en fortsatt fin dag allihopa! :-)

Av Lisa Lundmark - 26 maj 2014 22:35

Idag har vi en riktigt ekologisk eftermiddag :)

Gjort eget schampoo på rågflingor och ljummet vatten och en eftersköljning gjord på äppelcidervinäger samt kallt vatten :)
Självklart är allt ekologiskt :)

Efteråt vart det ansiktsskrubb av bikarbonat..
Efter det ett ångbad av ansiktet med lite örter i vattnet..
Och nu sitter jag med egengjord ansiktsmask gjord på havregryn, vatten och kallpressad kokosolja..

Så nu hoppas jag verkligen att jag blir ren och fräsch ;D

Av Lisa Lundmark - 22 maj 2014 21:34

Efter månader med halvtätt i avloppet vart vi idag tvungna att ta hit spolbilen..


Och nyss gick jag ner i källaren och tog mig en varm härlig och framförallt en låång dusch..
Och det vart inte översvämning i halva källaren :D
Lyckan är total! ;P

Efter att spolbilen varit här for vi till Ingemar och lånade oss en grävare...
Nu jäklar ska här grävas nytt avlopp :)

Av Lisa Lundmark - 21 maj 2014 05:43

Än så länge verkar det som att jag har någon form av gröna fingrar iallafall :)

Bara hopas att dom överlever sen när jag ska gräva ner dom utomhus!

Av Lisa Lundmark - 20 maj 2014 05:06

Ja då var man här igen..
Är ju övertid som gäller i veckan också.
Får se hur länge jag får vara här inne ensam idag då.
Är som skönt att ha en lugn stund för sig själv på morgonen :)


Var helt död igår när jag kom hem..
Åt middag sen la jag mig och såg slutet av hundraåringen dock missade jag slutet på filmen ändå :P
Sen då var det godnatt!
Väckarn ringde 03.50 :/
Tur man inte behöver upp den tiden varje morgon ;)

Av Lisa Lundmark - 16 maj 2014 05:51

Ååh välkomna fram mina älskade gamla slitna skor vad jag har saknat er!


Vissa skor älskar man ju mer än andra ;P

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards