Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under maj 2015

Av Lisa Lundmark - 31 maj 2015 17:58


Var förbi min älskade mamma och grattade henne idag och hon bjöd på smörgåstårta, mums!

Sen efter det tog jag och hon en tur runt byn. 

Hon visade mig vem som bor vart..

Vissa delar av byn har jag väldigt dålig koll på.

Men nu har jag mera kött på benen så när Johan frågar mig kanske jag kan svara hädanefter ;P


Sen har jag varit ute en sväng bara för att få mig nå frisk luft.

Önskar jag var mera av en friluftsmänniska men jag har problem att hitta på saker att göra utomhus.

Men jag gick ut i skogen, satt mig på en sten och filisoferade en stund och det var rätt så skönt.


            

Undra om någon fågel vill bo där? :P


Av Lisa Lundmark - 31 maj 2015 10:52


Igår var en helt fatastisk dag!

Vaknade upp på soffan av att solen lyste in genom fönstren :)

Bestämde kvällen innan att jag inte orkade gå upp och lägga mig i sängen för att sova.

Johan är borta och jobbar hela helgen.

Men vaknade, klev upp och drog på mig mina skitiga utekläder och gick ner till grisarna och gav dom frukost.

Sen gick jag in och drog dammsugaren över golven nere.

Sedan kom Tessan och barnen hit.

Vi spenderade mesta delen av dagen utomhus då det var ett strålande väder.


       




Av Lisa Lundmark - 24 maj 2015 12:02

Jag borde vinna pris i världens mest sämsta uppdaterade blogg :P

Kanske kan ha att göra med att det inte händer så mycket spännande saker att skriva om.

Vissa är ju så duktiga på att skriva om allt och ingenting hela tiden.



Men jag har iallafall en ny trevlig sak att berätta och det är att vi har fått våra grisar nu.

Eller vi har haft dom hemma i en vecka idag ;P

Igår hade vi "grisutsläpp" då öppnade vi upp så dom kan gå ut i stora hagen :)


 


Nu ska jag återgå till att städa här hemma.

Jag minns inte sist jag städade så det är verkligen på tiden!

Kanske skulle ha försökt göra ett städschema eller en dag då det SKA städas..

Undra om jag/vi kommer följa de då.

Kanske är värt ett försök, iallafall försöka få Johan att hjälpa till någongång :)




Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards