Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under september 2011

Av Lisa Lundmark - 30 september 2011 18:40

Haha ja turen fortsätter att följa efter mig :P

Spinningen vart inte av för de var inställt.. Jag sa att det kändes lite värdelöst att köra från stan sen blir det inget så då fick vi gymma gratis istället :)

Men det var inte så himla skoj, var så satans mycket folk där.

Jag skulle ju helst vilja vara ensammen jag :P

Av Lisa Lundmark - 30 september 2011 16:30

Fy fan ska på spinning alldeles strax och jag är fan dyng nervös :P

Är så rädd att alla ska orka med utom jag. Menar min kondis är inte den bästa och fan cykla gör jag ju aldrig..

Om jag lever efteråt får jag väl skriva hur tusan det gick :P

Av Lisa Lundmark - 29 september 2011 23:47

Igår vart det galej.. Kändes lite fel att supa på en Onsdag men vi hade blivit bjudna på fest på scandic via jobbet. Så jag, Eva och Jessica for dit :)

Maten vi fick var ju ingen höjdare tyvärr :/

  Korv i olika valörer :S Nu hade jag ju tryckt i mig lite av maten redan :P

Men den där lilla korven såg ut som en djurpenis typ :S


Vet inte riktigt vad mer jag ska säga så jag lägger in lite bilder istället :)

           

Av Lisa Lundmark - 28 september 2011 00:26

Nu är min uggletavla färdig :)


 

Av Lisa Lundmark - 27 september 2011 22:55

Igår var jag och Jessica på stan för att leta oss nånting fint att ha på oss imorgon när vi ska på scandic och käka å supa till men vi hittade då fan ingenting..

Jäkligt konstigt mode nu må jag då säga..

Så istället för kläder slog vi till stort på maten och gick på Tatung :)

Sen på kvällen var jag iväg på Zumba :)


Idag på morgonen var jag duktig och städa sen tog jag äntligen ur tummen från röven och slängde mina gamla älskade köksstolar men jag kan då säga att dom inte vart långlivade i soprummet.. Får väl hoppas att dom glädjer någon annan väl då :P

Sen när jag var på jobbet kom Jessica med ett gulligt lite paket till mig :)

  Denna söta lilla uggla låg i paketet :D

Tror att hon fick för sig igår att jag gillar ugglor av någon anledning :P

Tack så oerhört mycket Jessica!!! Den pryder min nyckelknippa alldeles utmärkt!

Av Lisa Lundmark - 22 september 2011 21:35

Idag kom äntligen mitt paket :)

Lite värt.. Var och kollade hos frissan hur mycket hårsprayet kostade där..

249 kr och jag betalade 115 :D


 

Av Lisa Lundmark - 21 september 2011 08:02

Godmorgon världen.

Är verkligen inte taggad för att jobba idag men he jer int så mycke å göra åt..

Brukar ju försvinna när man väl är på jobbet.

Idag kör jag på mössa, orkar verkligen inte göra nånting åt mitt hår..

Det är alldeles för mjukt för att sätta upp idag, det bara ramlar ner.


Jobbar 9-13 idag så ett underbart pass :)

I afton ska jag till brorsan och äta tårta :) Men han vägrade göra smörgåstårta till mig :'(


Av Lisa Lundmark - 20 september 2011 22:07

Ikväll har jag haft sällskap av min kära mamma :)

Vi var först på stan en stund vi med :P Vart inte så mycke shopping dock..

Sen käkade vi middag på subway, mums!

Vi såg på filmen The Ledge.. Snyggingen från sons of anarchy var huvudrollen!!!

Filmen var faktiskt riktigt bra må jag säga :)

    


Sen har jag målat två bilder också ;P

   

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards