Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under februari 2012

Av Lisa Lundmark - 29 februari 2012 18:17

Nu har jag varit på bolaget och laddat upp inför helgen! :D


 

Av Lisa Lundmark - 29 februari 2012 14:13

Idag känns livet bara underbart!

4 grader varmt och solen skiner :)

Att jag är ledig i 7 dagar gör ju inte saken sämre heller :D


Igår kom Emma hem så for till henne på kvällen.. Och som vanligt somna vi i varsin soffa :P

Idag blir det att fixa massa mat och kanske börja packa så jag är fit for fight imorgon!   


Av Lisa Lundmark - 27 februari 2012 23:25

Förra veckan när jag var på stan hittade jag en mössa som jag verkligen gillade.

Men den kostade 350kr så tänkte att jag skulle fundera på den lite..

Men idag när jag och mamma var på stan tänkte jag köpa den. Tur som fan att jag for hem och funderade lite för nu var det 50% rea på den! Vääääärt..


 


Sen shoppade jag lite på MUS också :)

 


Av Lisa Lundmark - 25 februari 2012 08:53

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu..

Breaking bad såg jag ju klart för ett tag sedan och igår såg jag klart säsong 4 av SoA..

Nu får dom skynda sig att göra massa säsonger till.. Är ju så jääävla bra!!


 

Av Lisa Lundmark - 22 februari 2012 23:53

Ännu en skön stil av Holly ;P

 

Av Lisa Lundmark - 22 februari 2012 17:01

Var iväg och lämnade bilen på verkstan i morse och nu fungerar den äntligen som den ska :)

Får bara hålla tummarna på att den fortsätter göra det också..


Sen har jag och mamma varit på stan och shoppat :) Patrik gjorde oss sällskap en stund också :)


Detta fick följa med hem:

     


Dessa var verkligen ett fynd.. 105 kr :D

 


Sen fick jag ett par vantar av mami :D

 

Av Lisa Lundmark - 21 februari 2012 15:29

Fan skulle behövt en hel vinterutrustning.. Äger ju ingenting känns det som..

Nu sitter jag och letar ett par snygga goggles men får ju årets beslutsångest!

Tror iallafall att jag har hittat en mössa som jag vill ha :)

Skulle inte vara så svårt att välja ut om jag var jätte rik men nu är ju tyvärr inte fallet så :(

Av Lisa Lundmark - 20 februari 2012 00:13

Helgen har varit super trevligt :)

I fredags vart det film med Verran och Patrik.

I lördags var jag på Burträskmarknan med Verran och Thomas sen bjöd hans mammpapp på go middag :)

Sen fick jag sällskap av "hemlig". :P


Men idag har det inte alls varit någon trevlig idag.. Gud har kissat mig i ögat mer än en gång idag..

Så skulle han vara här skulle jag nita faanskapet!

Nu tror jag dock att jag lägger mig innan det hinner inträffa något annat "O"kul..

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards