Lisa S-Mow Lundmark

Direktlänk till inlägg 12 juni 2017

Ännu en helg

Av Lisa Lundmark - 12 juni 2017 08:54

Jag som hade en plan på att vara duktig på att uppdatera.

Men när helgen knackar på dörren är det som att jag inte hinner med någonting alls,

då ska det grejas på här hemma extra mycket.


I helgen har jag fått hjälp med att försöka städa undan här hemma.

När renoveringen skulle påbörjas så hamnade större delen av nedervåningen på övervåningen och innan jag har fått i ordning allt igen :/

Vad ska vara kvar och vad ska kastas? Samt vart ska det som ska vara kvar vara?

Önskar bara jag kunde trolla allt på plats :P


Sen så längtar jag tills att det går skura upp här men eftersom att det inte är spacklat och slipat klart i hallen så löns det inte att börja städa upp än.

Slipdammet har ju en förmåga att fara riktigt överallt!


 


Igår var jag och Johan iväg till IKEA i Umeå för lite shopping.

Handlade lite lådor till köksinredningen och garderober.

Men när jag kommer hem inser jag att jag gjort ett misstag... Behöver en till garderob :/

Men som tur är är det inte lika brottom om att få hem den så det gör inte så mycket, innebär bara en extra Ikea resa för Johan :P Oj så lycklig han kommer bli..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Lundmark - 14 juli 2017 12:18

Ja tyvärr kommer jag nog inte vara så super duktig på att skriva här ändå :P Händer inte så jätte mycket runt omkring mig nu känns det som. Livet handlar mest om att mata Sune :)   Men iallafall så shoppade jag loss för ett tag sedan till toa...

Av Lisa Lundmark - 3 juli 2017 11:27


Ja det är mycket som har hänt sedan sist. Våran underbara son Sune passade på att komma till världen på hans morfars födelsedag. Och han har sagt hela tiden att han trodde den lille skulle komma då :)   Johan har varit hemma med oss i två vec...

Av Lisa Lundmark - 15 juni 2017 11:07

Det är ju verkligen någonting magiskt med sommar. Varför bor jag inte någonstans där det alltid är det?   Solen som lyser in genom fönstren och fågelkvitter sjunger härligt i öronen. Känner mig nästan som nykär idag fast i omgivningen      ...

Av Lisa Lundmark - 14 juni 2017 14:44

Ja som rubriken lyder så känner jag mig faktiskt :) Har hunnit med många bestyr idag. Slipat i hallen samt fogat i hörnen, målat lite vid toan och trappen samt målat alla fönster ute på nedervåningen. Tänk om jag kunde vara såhär flitig jämt oc...

Av Lisa Lundmark - 14 juni 2017 09:25


Igår morse så kom mamma och hälsade på mig innan hon for iväg till jobbet. Vi satt bara i soffan och surrade. Eller rättare sagt hon satt och jag låg för det var där jag hade spenderat natten. Det här med att få till en bra sömn nu går inte all...

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards