Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under februari 2014

Av Lisa Lundmark - 23 februari 2014 07:43

Det var då en jäkla förkylning jag har dragit på mig..
Två veckor och inte verkar det blir nå bättre heller :(


Så om någon känner att dom vill byta med mig så är det bara att hojta till ;)

Nu ska jag dock övergå till städning.
Vi får ju nämligen främmande idag :)
Mange, Elin och Jasmine ska komma hit och kolla läget :)

Av Lisa Lundmark - 22 februari 2014 10:16

Igår kväll vart jag pysselsugen..
Hade köpt en docka tidigare på dagen så tänkte att jag skulle sy nå kläder till den..
Jag var dock inte riktigt så skillad som jag önskar att jag vore..
Började med att det skulle bli en klänning, slutade med ett par hippiebyxor :P



Men jag antar att övning ger färdighet :)

Av Lisa Lundmark - 21 februari 2014 21:01

Idag påbörjade vi projektet:
Måla om taket i köket..

Längtar tills det blir färdigt :)
Hoppas innerligt att köket blir betydligt ljusare för som det varit nu har det typ varit becksvart..



Av Lisa Lundmark - 20 februari 2014 09:42

Vart så upptagen med annat igår att jag glömde bort att kg skulle lägga ut bilder på det jag hade handlat med mig hem..


Det var vad som fick följa med mig hem från Bureå..

Tidigare i veckan var jag på Solkraftsrondellen och handlade hem detta:


Sen tog jag med mig en kartong från mamma där det stod Lisas Kaffeservis på! :)
Och jag säger bara I'm in Love!!

Av Lisa Lundmark - 19 februari 2014 17:59

Jag får små il ibland på olika grejer och just nu har jag kommit till porslins ilet :P

Idag efter jobbet åkte jag förbi loppisbutiken i Bureå och fyndade lite grejer :)
Bland annat denna underbara kopp!


Ska ta och fota dom andra grejerna efter att jag druckit upp kaffet och städat klart i köket :)

Av Lisa Lundmark - 9 februari 2014 06:51

Nu ska jag iväg och gästspela på mitt gamla jobb..
När väckarklockan ringde ångrade jag att jag hade tackat ja till det här :P
Men nu är det bara att fara iväg..


Kan dock inte påstå att det som står på tröjan är sant! :P


Av Lisa Lundmark - 8 februari 2014 11:39

Igår efter jobbet svängde jag förbi Solkraftsrondellen och hittade dessa två skönheter! :)


Var som kärlek vid första ögonkastet ;)

Sen tog jag en svängom in på Kupan.
Där fick dessa ljushållare följa med hem..


Sen for jag till Mange & Tessan..
Åt middag där sen såg vi på Emils nya film Flygplan.. Johan vart överlycklig ;P
Sen var det tänkt att vi skulle gå och se på bio vid 21 tiden men vi vart så slöa så vi for hem och kollade på film istället.
Vi såg We're the Millers :)
Den var riktigt bra..
Skämdes rätt skarpt några gånger :P

Av Lisa Lundmark - 8 februari 2014 10:32

Älskar när det plingar till i telefonen och så står det att man har ett paket att hämta! :)

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards