Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under april 2014

Av Lisa Lundmark - 26 april 2014 11:23

Underbart väder idag! ?
Är i trädgården och grejar på..
Johans mamma och pappa var förbi i förrgår för att lämna hans present.
Då fick han sin efterlängtade skottkärra..
Men även jag fick en present :D
Denna skönhet:


En svartvinbärsbuske! ?

Så skulle förbi Coop Bygg igår och köpa jord men då följde även två buskar med mig hem..
En grön och en röd krusbärsbuske.

Så nu är alla tre nergrävda..

Av Lisa Lundmark - 22 april 2014 05:29

I söndags så vart det arbetardag här på gården..
Ingemar skulle hjälpa Johan att mäta fönstren på övervåningen sen vart det överallt ;)
Så nu är den söta lilla trasiga stugan borta :)
Och dom har börjat på mitt trädgårdsland! :D Plus att några träd försvann med..



Mamma hjälpa mig med "kvinnogörat"
Räfsa gården, rensa runt buskar och sånt..
Och igår så satte jag mig ute på altan och sådde lite olika saker :)

[Bild]


Sen så planterade jag om några rosor..

Nu längtar jag tills det blir grönt ute och börjar blomma! ;)

Av Lisa Lundmark - 18 april 2014 18:20

Har en konstig dag idag..
Känslomässigt ur balans..

Just nu ligger jag under våran hägg rakt upp och ner på marken och bara är!

Av Lisa Lundmark - 16 april 2014 05:46

Jobbigt att måsta smyga omkring när man inte alls är van..
Vi har nämligen övernattningssällskap av Johans ena systerson Isak :)
Vi satt i soffan och hejja på SAIK igår ;)
Dock tror jag alla 3 somnade i 3:e perioden..

I fredags var det Theodor som hade paxat att få sova över här :P
Då lyxade vi till det.. Kröp ner alla tre i sängen och slog igång en film :)

Nu är det dock dags att borsta tänderna och hiva sig iväg till jobbet.
Känns skönt att det är som en Torsdag idag! :D

Av Lisa Lundmark - 13 april 2014 14:21

Efter att ha letat igenom fuse igen så hittade jag faktiskt mina stövlar! :D
Nu är det bara laddaren kvar..

Vi har en liten "stuga" på gården, dock helt trasig, möglig och allmänt äcklig..
Väldigt synd för den är ju som söt ändå..


Den hade ju som stått sig perfekt där framför mitt framtida trädgårdsland.
Nåja bara att riva den så småningom..

Av Lisa Lundmark - 13 april 2014 13:11

Flera dagar nu på senast har jag fått känslan man har när det spöregnar ute..

Rått, kallt och dyblött.. Även fast det inte har varit det.

Jag förväntar mig att det ska regna ute men så tittar jag ut och blir förvånad över att det inte gör de.


 



Och nu till någonting helt annat.

Frustrationen av att ha flyttat.

Vart är alla mina saker?


Vissa saker som jag vill ha/behöver hittar jag bara inte..

Nu är det två saker som jag har på vift.

Mina gummistövlar samt min laddare till systemkameran!

Känns som jag har letat i varenda vrå men icket att jag hittar nå..


Nu ska jag he mig ut i fuse och ta en till titt och se om nånting dyker upp :)


Av Lisa Lundmark - 9 april 2014 17:28

Konstigt att halva inlägget inte kom med förra gången..

Men ska iallafall ta och läsa favvo tidningen innan det är dags för matlagning och sånt där tråkigt ;P

Av Lisa Lundmark - 9 april 2014 17:24

Nyss hemkommen från jobbet..
Fick sån himla energi på vägen hem.
Lapade sol hela vägen ;)
Önskar att känslan kunde hålla i sig hela kvällen.

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards