Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under januari 2013

Av Lisa Lundmark - 31 januari 2013 18:15

Håller på att städa undan bombnedslaget...
Mange och Tessan med 3 ungar kommer hit och käkar middag imorgon :)
Man skulle ha haft främmande mer ofta så det höll sig snyggt här :P

Av Lisa Lundmark - 31 januari 2013 05:19

Tog mig friheten att sluta lite tidigare igår :)

Har snart sparat ihop för mycket flextimmar så måste börja ta ut lite.. :)


For iallafall iväg och kollade på träningsbyxor och tillslut hittade jag mig ett par som var sköna och inte kostade skjortan..

   

Sen for jag iväg till Kaplanskolan och körde Zumba.. Jag och gammfolket :P

 


Av Lisa Lundmark - 30 januari 2013 05:27

Igår var jag iväg och utnyttjade min förmån jag har från Ursvikens..

Gratis bad 1gg/veckan    

Så drog med mammsingen på en simtur på Örjanshallen..


 

Av Lisa Lundmark - 29 januari 2013 04:55

Inte nog med att jag spenderade hela min dag på jobbet igår, jag spenderade natten där också.

Inte rent fysiskt utan i drömmarnas värld..

Meen bara göra sig i ordning och he sig dit igen :P

 

Av Lisa Lundmark - 28 januari 2013 05:36

I fredags hände det inte så mycket..Vi hade bara soffhäng på kvällen men det var skönt det med :)


I Lördags for jag en på en liten shopping tur :)

Detta fick då följa med mig hem:

 


       


Sen for jag till Tessan och Mange för Johan var där..

Vi bestämde oss för att testa mat från Södergrillen men det var första och sista gången.. Smakade ju ingenting..

Pizzorna var smaklösa och pastan med :(

Sen for vi iallafall förbi Johans mammpapps nya stan-lägenhet :)

Efter det for vi hem och tittade på Hamilton 2..

 


Och igår for jag och Tessan på loppisen på folkparken men ingen av oss fyndade någonting.

Sen så for vi in till stan och skulle kolla på nå träningskläder/skor..

Så jag hittade mig ett par nya fitness skor :D

 



Av Lisa Lundmark - 24 januari 2013 20:56

Jag tror nog bestämt att jag har slagit i huvudet riktigt hårt :P

Detta var jag och gjorde idag.. Helt frivilligt...!

 



Av Lisa Lundmark - 18 januari 2013 05:24

14 grader visade termometern att det var här hemma när vi kom hem igår..
Så jag tok eldade och Johan fick springa in och ut och hämta ved :)

Lyckades ju skämma ut mig igår också.....
Pratar med mamma i telefon när jag är på väg att gå från jobbet..
Öppnar dörren ut och halkar det första jag gör....
Puuh ingen såg mig så jag skrattar och går vidare mot bilen..
Rundar bilen för att dra ut motorvärmarkabeln, små halkar men lyckas snava över sladden och faller pladask baklänges ner på arslet..
Hade dock inte samma tur den gången utan självklart satt Ola i bilen snett framför och såg på allting..
Får trösta mig med att mamma fick sig 2 goda skratt som hängde med i telefon och Ola måste ha garvat han med, och jag skrattade i bilen hela vägen hem :P

Av Lisa Lundmark - 17 januari 2013 13:21

Fiin väder ute..
Synd vi har MASSOR att göra idag annars skulle jag ha kunnat ta ut lite flex och njuta av solen..
Lite skillnad från att vara 7 elektriker till 2 som vi varit i veckan..

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards