Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa Lundmark - 29 augusti 2014 05:14

 


Ja idag är det fredag heela dagen lång :)

Det är ganska skönt att jobba på fredagar för alla är så glada över att det strax är helg :)

Sen blir det ett jävla tjat om städlistan men det har jag lärt mig att slå dövörat till ;P

Tack mamma för du gav mig liiite av den gåvan ;)


Färgade ju håret igår och det blev hur bra som helst..

Vet inte om någon kommer märka någon skillnad eftersom det är samma färg bara utväxten som är borta.

Men jag vart nöjd iallafall och det är huvudsaken :D


      


Näe ta och byta ut morgonrocken mot arbetskläderna och smöra lunchmackan :)


På tal om arbetskläder...

Det är så jääkla skönt att ha arbetskläder som man jobbar i..

Slippa fundera på morgonen vad man ska ta på sig.. 

Måsta ha någonting "fint" men ändå skönt..

Näe tacka vet jag Blåkläder.. 

Behöver aldrig någonsin fundera, utan det är bara att dra på sig det gamla vanliga! :D :D




Av Lisa Lundmark - 28 augusti 2014 20:34

Håret är under bearbetning ;P
Hoppas innerligt att det blir bra så jag slipper göra om det..

Av Lisa Lundmark - 28 augusti 2014 05:05

Har varit hemma från jobbet i 2 dagar med vääärldens huvudvärk..

Eller det började med att magen pajjade sen kom huvudvärken from hell!

   

Har fortfarande ont i huvudet men detta går att leva med iallafall :)

Så idag blir det åter jobb..


Men vilka fruktansvärt tråkiga 2 dagar..

Jag har inte gjort nånting !

Jag och kisse har legat och vilat hela dagarna.

Är precis som han har känt på sig att det inte varit läge att vara dampig för han har sovit i typ 2 dygn :P

Nu är han dock sitt gamla jag igen.. DAAMP!




Av Lisa Lundmark - 22 augusti 2014 05:00

Igår kom Johan hem från Lycksele..

Den jäkeln får ju helg redan på torsdagar... Lyx!

Men själv är det bara att masa sig iväg på jobbet ännu en dag. 

Dock så är det ju fredag och det underlättar en hel del :)


Känner mig dock en aning handikappad just för tillfället eftersom Johan bilade upp avloppet i källaren igår

så nu får jag INTE använda avloppet!!!

Tur mamma bor nära ;)


   


Så förhoppningsvis är det fritt fram att använda toaletten när jag kommer hem idag efter jobbet :)




Av Lisa Lundmark - 21 augusti 2014 04:58

Oj nu var det ett himla tag sedan jag gjorde ett inlägg..

Bloggsemester helt enkelt.


I sommar fick jag 3 veckor semester med strålande väder :)

Orkar inte skriva vad vi gjort allt mest så jag lägger upp några bilder istället.


                     



Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards