Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under april 2011

Av Lisa Lundmark - 20 april 2011 20:35

Min mage är proppfull..

Var först på Lilla Marie och fikade med Johan sen vart det middag sen ringde kusin vitamin så då vart det en fika på Ainas :P

Inte bra detta, men gott var det vill jag lova :)


Nu funderar jag på om jag ska lägga mig ner och dö i soffan framför Son´s Of Anarchy :D

Av Lisa Lundmark - 20 april 2011 01:32

Först var det jobb som gällde 9-13 sen fick jag sällskap av min mamma, hjälpte henne att färga håret sen hjälpte hon mig att folla mina gardiner.. För hon vet att det inte kommer att ske annars :P

Middag efter det sen har jag slöat i soffan heeela kvällen framför Son´s of Anarchy :) Bästa serien ever!


 

Av Lisa Lundmark - 13 april 2011 01:54

Nu har jag varit och fått mig riktigt god mat i magen och haft trevligt sällskap :)

Fick ett samtal från min bror som ville umgås med mig imorgon, och det är inte ofta det händer så nu längtar jag hem efter min älskade storebror   

Av Lisa Lundmark - 12 april 2011 18:15

Då var kursen avslutad för idag iallafall.. Gick bra men jobbigt att sitta hela jäkla dagen.. Ville även döda några efter vägen när jag körde hit imorse, vissa ska bara inte köra bil.


Nu sitter jag på hotellrummet och väntar på restaurang besök och förmodligen lite "vuxen"dricka :P


   



Av Lisa Lundmark - 12 april 2011 06:31

Uppe före fan..  Ska på nån jäkla kurs i Umeå och måste stanna där över en natt. Inte det minsta taggad. Dessutom känns det som någon har kört över mig om och om igen ex antal gånger, min rygg är fan av.. Har så jävla ont att jag helst av allt bara vill lägga mig ner och dö :( Och då måste jag sätta mig i bilen strax och köra 14 mil sen sitta still hur länge som helst, och det skulle inte förvåna mig om det är hårda jävla trästolar heller.

Aja wish me luck!

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards