Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under maj 2016

Av Lisa Lundmark - 18 maj 2016 21:06

Igår peppade jag ett helt gäng på jobbet att vara med i en 30 dagar lång AB-challenge :)

Är riktigt förvånad över att jag lyckades få så många att vara med.

Tror nästan jag fick med mig halva avdelningen.. 


Detta är iallafall vad vi ska göra i en månad:

 


Idag efter jobbet for jag på gymmet och mördade mina triceps och bröst :)


 


Sen efter det lovade jag Johan att åka in till stan och gå in på synsam för att välja vilken färg på glaset han skulle ha på sina nya solglasögon.

Och när jag lix var på stan så gick jag in på några andra affärer också ;)


Och lyckan som infann sig när jag hittade ett par hängselshorts i jeans som satt som ett smäck :D

Har spanat och spanat men alla har varit så fula..


   


Sen fick även ett par träningsshorts följa med mig hem :)


 




Av Lisa Lundmark - 8 maj 2016 20:18

Vilken fantastisk sommardag vi fick idag :)

Väckarklockan ringde klockan 05.30 i morse och då gick jag och ställde mig i duschen, sköönt!

Det är inte ofta jag tar en dusch på morgonen men jösses så härlig start på dagen det är.


Johan skulle spendera sin dag på garaget i stan idag så då hängde jag med in till stan och gick broarna runt.

Gick först en runda sen fick jag med mig Elin på runda nummer två :)

Så då blev det totalt 14 km för min del.

Sen så följde jag med Elin hem och surrade med henne ett tag sen kom Johan och hämtade upp mig så for vi och fixade oss lite lunch.

Planen var först att fara på Stigs men när vi körde förbi såg det ut som det fanns dåligt med bord.

Så istället blev det en plocksallad från Coop som vi smaskade i oss ute i solen vid garaget.


 


Men Johan var inte riktigt färdig med allt som han skulle göra så jag tog med ännu en sväng fast den svängen blev bara 6 km.

Men så sammanlagt idag fick jag ihop en 2 mil lång promenad :)


Väl hemma sen tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av någonting smarrit.

Så det blev en skål vaniljkvarg med hallon, blåbär och chiafrön. MUMS!


 

Av Lisa Lundmark - 7 maj 2016 23:27

Det verkar ju smått omöjligt för mig att hålla liv i bloggandet men nu tänkte jag ge det en chans till :)

Får se om det händer någonting i mitt liv som är värt att skriva om..


Eftersom att shopping är någonting jag tycker väldigt mycket om jag jag visa vad jag fått hem med posten i veckan.


     


Sen måste jag berätta någonting som jag är riktigt stolt över! :D

Jag har nämligen varit ute och sprungit för typ första gången i mitt liv.

Detta hade jag aldrig trott om mig själv sen är jag så jäkla glad över att mitt knä inte har sagt ifrån heller :)

Jag gjorde min premiär runda i Onsdags och klarade av hela 5km,

jag trodde att jag skulle ligga i diket efter 100m :P

Sen så i Torsdags drog jag iväg på en 3 mil lång cykeltur

och igår sprang jag min andra löprunda men den vart bara 4km. 

Nu har jag dock ont mellan vaden och hälsenan så tror kanske inte att jag ska he mig ut och springa

förrns det börjar kännas lite bättre.



Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards