Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under november 2011

Av Lisa Lundmark - 30 november 2011 23:11

Hittade två julklappar idag på stan :)

En till min kära bror och en till hans fru..

Shit va knäppt det kändes att skriva fru :P Låter ju som han är OLD..

Sen hittade jag världens gulligaste toarullshållare ;)

 


Sen nu på kvällen har jag suttit och sett Tupac Resurrection :)

 

Och igår kväll när jag inte kunde somna så klev jag upp och såg denna:

 

Av Lisa Lundmark - 30 november 2011 13:35

Vart förskräckt när jag klev upp och gick till köket i morse.. Blomjord fucking everywhere!

Men nu är det rent och fint här hemma igen :)


Har varit på Anias och fikat med Johan, väldigt trevligt och gott för den delen med :)

Smaskade i mig en räkmacka :D

 


Nu väntar jag bara på att mamma ska höra av sig så hade jag tänkt vandra på stan med henne ett tag.

Av Lisa Lundmark - 29 november 2011 20:18

Jahapp...

När jag äntligen tar fram nå julstjärnor då passar den lilla snön som fanns på att smälta bort :/


Har stor städat hela lägenheten idag efter jobbet men nu vet jag fasen inte vad jag ska hitta på..

Ingen fantasi över huvudtaget existerar idag..

Och kommer jag på någonting att göra kan jag inte göra det för då har jag inte saker hemma för det :/

Jag tycker panduro kunde flytta in i mitt förråd så jag har ALLT tillgängligt!

Av Lisa Lundmark - 29 november 2011 07:44

 

Hittade en riktigt bra dokumentär om den Franska maffian som jag sett klart nu på morgonkvisten :)


     


Av Lisa Lundmark - 28 november 2011 07:22

I Fredags afton var jag och Elin på stan en snabbis..

Hittade glitter på MuS som jag bara ville ha..

Är grönt men skiftar nästan i turkost ibland..

Svårt att ta kort på det, är bara en pytteöppning..

 

Sen så köpte jag mig ett par skor på Ica Maxi 50% rea ;)

 

Gick med dom på stan igår, mina fötter var inte van kan jag meddela..


Skulle ju ha julpyntat lite igår men hade verkligen inga julkänslor så jag sket i det helt sonika men på kvällen föll det några snöflingor :)

Nu håller jag bara en tumme och en tå på att det ska komma lite mera också :)

Av Lisa Lundmark - 26 november 2011 16:31

Nu har jag just knäskurat hela mitt badrum..

Flyttade på badkaret för att skrubba golvet där, fyy fan va äckligt..

Klorerade golvet och vattenrören, rensat avloppet har jag även gjort..

Hår måste ju vara bland det äckligaste som finns!


Jag tycker skebo kan komma och göra om mitt badrum..

Kasta bort badkaret och sätta dit en duschkabin istället, byta det fula bruna golvet och även göra badrummet större!

Byta kakel vore inte helt fel det heller ;P


Skulle haft rensa i mitt förråd här inne också men det är så jädrans mycke skit där inne att det ids jag inte göra nu, sen har mamma sagt att hon kan hjälpa mig också så jag inväntar nog henne :)

Av Lisa Lundmark - 23 november 2011 13:08

Igår var jag och Elin på stan en snabbis.

Jag lyckades hitta 2 julklappar :D

En till mamma och en till Jennifer, men vad tusan ska jag köpa till dom andra...

Det är inge kul när ingen önskar sig någonting :/


Idag blir det iallafall jobb 15-22.30 sen imorgon 13-19.30 sen jäklar är det helg.

Frågan är ju bara vad tusan jag ska hitta på..

Var som party sugen men denna stad suger ju när det gäller att gå ut :/

Och jag och Elin som var sugna på testa Bishops Arms men va fan då har dom 23 som åldersgräns :S

Vet iallafall att på söndag ska jag ta fram lite julsaker och göra det mysigt här hemma :)

Av Lisa Lundmark - 22 november 2011 10:54

Det finns kunder man tycker om och dom man inte gillar..

Igår kom det in en som ingen av oss gillar och jag har ju nyfärga håret rött igen..

Då börjar han att säga "Ditt röda hår mig vittne bär. Anmäl. att du av rävasläktet är!"

Sen spottar den fan ut sig att mitt hår var jävligt fult men jag sa bara att näe det är de inte..

Joo det är skit fult du ser 90 år äldre ut..

 Hur kan man vara så hjärndöd att man säger nått sånt till någon man inte känner?!


Igår såg jag och mamma på Our idiot brother, den var bra! Somnade lite men som tur var såg jag den dagen innan också så det gjorde ingenting :P


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards