Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under maj 2011

Av Lisa Lundmark - 26 maj 2011 12:49

Ställde väckarn på 9 i morse men tog mig inte upp förrns kvart över 11..

Pappa skulle komma förbi så jag snabb röjjde undan här hemma. Sen när jag skulle vika ihop sängkläderna som hängde på torkställningen så råkade jag vifta ner taklampan i sovrummet.. Yeeej glas fucking everywhere :/

På golvet, i sängen, i sängramen som står brevid med lådor fulla med kläder.. Fucking great.. Just efter kommer pappa så jag hinner då inte sopa undan nånting och han kom ju för att kolla på sängramen för att se om han kan göra nånting för att laga den.. Han skulle iallafall fara hem och fixa nå grejer och göra så gott han kunde men han sa ju att sängen var skit.. Va fan köpte jag den för..

Köp den ALDRIG!!!  

Av Lisa Lundmark - 22 maj 2011 14:12

Vi hade möhippa för min kusin igår :)

Hon såg inte happy ut när vi sprang in till henne och drog på henne hemska kläder och gav henne en förskräcklig sminkning :)

Hon hade sagt att hon absolut inte vill vara bland folk och skämma ut sig så vi körde ut på burträskvägen mot stan sen sa ena tjejen att hon hade glömt sin medicin så vi svängde in hos henne.. Där stannade vi resten av kvällen för vi ville inte vara taskiga. Hon fick helkroppsmassage och ansiktsbehandligen medans vi andra lagade mat :) Grillat med potatisgratäng, smaskens..

Sen vart det sjuhundra olika smaskigheter på kvällen.. Vi hade även gjort frågor till henne som hon skulle svara på :) Vart en riktigt trevlig kväll :)

Av Lisa Lundmark - 18 maj 2011 00:51

Eftersom jag inte fick mig sällskap ikväll så fastnade jag framför datorn. Sen vart jag lite shopping sugen och kom på att jag ju kan kolla runt på tradera..

Klickade hem en klocka, det jobbiga är bara att den är i hongkong och leveranstiden är 2-3 veckor, men den som väntar på något gott....


 

Är en LED klocka :)

Av Lisa Lundmark - 16 maj 2011 16:28

Har varit och köpt mig ett nytt puder och ett par träningsskor idag :)

Jag och Elin ska åter igen göra ett nytt försök :P Bättre lycka denna gång!

Nu så ska jag alldeles strax åka till Johan "masterdrake" och få mig lite middag..

Så som han har skrytit om maträtten jag ska bli bjuden på idag, jobbigt om den inte alls faller mig i smaken :P


Sen förlåt världen men jag hoppas att det regnar i vecka så jag slipper åka och måla, känner att jag behöver lite ledig tid.. Känns som om jag inte gjort nånting annat än att jobba sista tiden och ändå syns det då fan inte på kontot :(

Av Lisa Lundmark - 14 maj 2011 12:55

Började morgonen med att försova mig, någonting jag inte brukar göra..Vaknade 8.39 och började jobba kl.9 men jag kom i tid även fast det är typ 1,5 mil till jobbet :)Klockan är ett och jag har typ bara sett på tv. Det jobbiga är att jag blir så förbaskatt trött av att bara göra det.

Av Lisa Lundmark - 10 maj 2011 00:45

Börjar veckan med en ledig dag, hur skönt som helst :)

Lilla Elin kom och gjorde mig sällskap.. Vi shoppade loss lite sen for vi till Hjoggböle.

Åkte till Texta och blåste upp våra nya gummibåtar sen uti vattnet och plaska runt :) Underbart!!

 

Sen har jag lekt piercare på både henne och på mig :)

Så nu blev det en 8:de piercing ;P Bild på den kommer kanske vid ett senare tillfälle :)

Av Lisa Lundmark - 9 maj 2011 08:35

Åh fy fabian säger jag bara.. Ska bli så underbart skönt att vara ledig en dag nu :)

Har bara varit jobb jobb och åter igen jobb!

Hade go dag igår eller NOT..

Jobbade först i grillen 11-19.30 men det var så satans mycke folk att jag var inte klar förrns kl.20 sen snabb for jag hem till pappa och lånade hans dusch sen var det jobb igen 21-08..

Så idag ska jag bara njuuuta av att vara ledig :) Undra bara vad jag riktigt ska hitta på att göra

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards