Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa Lundmark - 6 november 2013 05:12

Igår vart det bara jobb till 09.30

Efter det for jag och plockade upp mamma sen satte vi kursen mot Umeå.

Det var dags för operation inne i munnen :/


 


Först in i ett rum, där fick jag först bedövning en gång men det tog inte ordentligt så då fick jag en till gång.

Sen skulle jag gå upp två trappor.

Lite jobbigt var det för jag fick smått hjärtklappning och börja må lite småilla.

Men upp tog jag mig :)

Väl uppe fick jag byta om till en såndär fin vit t-shirt och en påse på huvet sen lägga mig på en "stol".

Dom bädda in mig med först en filt sen papper runt hela mig :P

Sprita mig i ansiktet och spillde massa koksalt över benet :P

Kvinnan som var i rummet när vi kom upp berättade att hon kände sig väldigt anti.

Betryggande....

Sen så satte dom igång..

Ut kom jag med 7 stygn i munnen och superbedövad så jag kunde knappt prata :P



Nu får vi bara innerligt hoppas på att det blir bra så jag inte förlorar min kära tand..!

Av Lisa Lundmark - 2 november 2013 15:03

Ja då hade vi gjort stan en snabbis :)

Hade ju helt glömt bort att det är Söndag idag så det var ju inte alla affärer som hade öppet.

Men Johan köpte 3 nya t-shirts och jag köpte en tröja och ett par träningshandskar.


    


Av Lisa Lundmark - 2 november 2013 11:51

Igår gick det inte riktigt enligt planerna :P

Hade tänkt lyxa till det och sluta tidigt igår men det slutade med att jag jobbade 06-19..

Men jag fick värsta  lyxen när jag kom hem :)

Johan hade lagat goo middag och tänt ljus. :D

Sen slöade vi till det i soffan.

Jag var dock så himla trött att jag övergav honom för sängen redan klockan 22 :P


Och inte ringde dom från LRF igår heller :(

Jag vill veta nu!

Känns bara jätte jobbigt att gå runt och vänta..


Näe nu ska jag njuta över att fara in till stan med Johan, han följer med frivilligt denna gång! ;)


Av Lisa Lundmark - 1 november 2013 05:15

Ja då var det dags för den sista arbetsdagen denna vecka, skönt!

Gruvar mig för att jag kanske måste ut i tältet och jobba.. Kommer frysa ihjäl då!

Sen så hoppas jag att dom ringer från LRF idag och säger att vi vunnit budgivningen :D


 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards