Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under januari 2016

Av Lisa Lundmark - 31 januari 2016 09:02

Igår på dagen dolade jag på här hemma..

Satte upp lite fönsterlampor, planterade om några blommor, tvätta en massa och packade upp ur resväskorna.

Sen på afton for jag och Johan iväg och såg på bio :)

Och jag måste säga att filmen var riktigt bra :)


 


Jag måste ju äta popcorn när jag är på bio annars går det ju inte..

Men det är så pinsamt varje gång dom tänder lyset i salongen igen för då har man popcorn ÖVERALLT..

Sen när man ställer sig upp och tittar på där man suttit blir det bara ännu värre :P


 


Av Lisa Lundmark - 30 januari 2016 11:31

Förra fredagen drog jag och Johan iväg på semester till Gran Canaria :)

Och igår mitt på dagen landade vi i Luleå igen..

Borta bra men hemma bäst ;)


Första dagarna vi var där kändes det som om att en vecka skulle bli alldeles för lite men när veckan började ha gått kändes det precis lagomt med en vecka :)

Ska man vara där längre måste man verkligen hitta på saker att göra.


Dom 3 första dagarna gick vi ner till stranden och tog strandpromenaden från Playa del Inglés till Maspalomas fram och tillbaka :)

På vägen dit var vi halverst ensamma på stranden men på vägen tillbaka var det smockat med folk..

Och när man gick där fick man tyvärr se en hel del gammgubbesnoppar :P


En dag gick vi och hyrde oss en bil så Johan skjutsade omkring mig och visade mig lite mera av ön :)


Sen har vi egentligen inte gjort så mycket mera än att gått gått gått, ätit en massa gott och tittat på massa folk :)

Sen har jag legat och snarkat i solstolen vid hotellpoolen några gånger också ;P


                   


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards