Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under juli 2011

Av Lisa Lundmark - 29 juli 2011 00:12

Imorgon eller ja nu är klockan efter 12 så idag är det bröllopsdax för brodern min.

Fick glada nyheter om att hon tar hans efternamn :D yes yes yes!


Var varit på stan och letat strumpbyxor i sinne.. var inte det lättaste att hitta det jag sökte men i sista affären så löste sig problemet.. :D

Haha var in i mitt förråd idag och då hittade jag ett par skor som ser nästan likadana ut som dom jag köpte för bröllopet, snacka om ovärt att jag köpte dom men jag hade helt glömt bort att jag ägde ett par sånna skor.

Detta är dom nya skorna:

  Och dessa är dom gamla jag hade som jag hittade i förrådet:

 


Sen har jag gjort naglar på mamma ikväll.. När hon for tänkte jag lägga mig och sova och göra mina naglar på morgonen men näe jag tänkte att det är lika bra att ha det bortgjort.

Såhär vart dom iallafall :) Får hoppas blingblinget inte lossnar bara.

 

Av Lisa Lundmark - 28 juli 2011 00:17

Igår jobbade jag 9-13 sköönt :) Efter det for jag på stan med Elin. Och hittade mig äntligen ett par skor, hittade även en handväska till mamma som hon behövde till bröllopet :D Bild på skorna får ni sen för nu orkar jag inte gå och ta kort på dom :P

Men köpte mig iallafall en ögonskugga på IcaMaxi på 50% rea.

  Får hoppas att den blir fin på :)


Sen har jag ju en grej för popcorn, det är så jävla gott. Så då måste jag ju testa dessa popcornkryddor.. Senaste inköpet var denna och den var riktigt god!

 


Sen for jag hem till mamma och bakade klart min smörgåstårta :)

Vi skulle fira att Ingemar hade fyllt år. Det roliga var att den var min bror som hade tjatat på att jag skulle göra en smörgåstårta bara för att han tycker dom är så jäkla goda men då vart han kidnappad ut på svensexa så han fick ingen :P Får se om mamma sparade någon bit åt han kanske. Men den vart dock inte lika fin som dom andra har blive.

 


Sen fick mamma leka frisör på mig.. Först klippte hon mitt hår sen färgade vi det.. Och det vart inte alls så som det skulle bli, vart hur mörkt som helst så nu är jag inge fin längre och jag vågar inte mixtra med färger nu eftersom bröllopet är på fredag så jag får lov att se ut såhär :(


Idag har jag jobbat 13-20 sen for jag till kusinvitamin och såg Åsa Nisse filmen :) Den var bra :) Sen har vi spelat lite kort, måste poängtera att jag vann!!!

Av Lisa Lundmark - 26 juli 2011 08:08

Hann inte med att hitta mig några skor igår, får hoppas jag hittar mig några idag efter jobbet istället..

Hittade mig dock en jätte skön tröja igår :) Får se om jag lägger in bild på den sen.

Efter jag  varit på stan klart med mamma så kom Elin förbi så då fikade vi och snackade lite skit :D

Sen när hon for kom jag på att jag skulle ju göra smörgåstårtbotten, samtidigt som jag håller på ringer Simon och frågar om han får sova över för han hade glömt sin lägenhetsnyckel på jobbet.. Klantarsel :P


Näe nu ska jag hiva mig iväg till jobbet.!

Av Lisa Lundmark - 25 juli 2011 15:21

Igår kväll efter jobbet så for jag till min vän Johan aka "Masterdrake" och snackade skit och glodde på film :) Kunde inte ändra på rutinen att alltid somna när vi ser på film så det gjorde jag också, så han fick se om slutet en gång till :P

Sen var jag så trött att jag inte orkade fara hem så jag sov över..

Men nu är jag iallafall hemma och väntar på att mamma ska komma så ska vi fara på stan..

Måste verkligen hitta mig ett par skor till bröllopet idag!!!

Jag börjar smått få panik, det är ju på fredag och jag har ingen aning om hur fan jag ska göra med mitt hår eller nått..

Av Lisa Lundmark - 23 juli 2011 23:38

Otroligt mysig kväll.. Alldeles bäcksvart ute, mullrar lite grann och blixten slår ner då och då :) Så då passade jag på att njuta av lite hallon i min ensamhet :) De satt inte helt fel kan jag lova ;)

   Bilden var tydligen för stor därav den gröna kanten :/  

Av Lisa Lundmark - 23 juli 2011 22:51

Har just sett på I spit on your grave.. Riktigt bra film och det är nog första gången jag har velat spola lite i en film, fast jag kunde ju så klart inte göra det.

Inte det att den var hemsk utan bara allmänt jävla äcklig.. Pallar inte se när hon drar ut hans tänder med en tång, just sånna scener med när dom drar ut tänder, naglar å sånt de börjar jag må illa av..

 

Av Lisa Lundmark - 22 juli 2011 14:04

Detta känns fel, jag brukar vara glad varje dag, visst kan jag bli irriterad och så ibland men det brukar som så fort gå över.. Men nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och inte kliva upp på flera dagar, känner mig bara allmänt jävla nedstämd och jag hatar det!

 Ge mig mitt glada jag tillbaka!


Ska iväg på jobbet strax, får hoppas Eva kan lätta upp stämningen för mig :)

Av Lisa Lundmark - 21 juli 2011 14:27

Tror jag har nån jävla douchebag magnet eller nått.. Hittar bara missanpassade killar..

Senaste var ju ett riktigt jävla stjärnskott. Träffades för första gången på fredag tidigt som fan på morgon, dag 2 tyckte han att jag skulle sluta med p-pillren så vi kunde skaffa barn. Han tyckte även vi skulle flytta till hus :S

Sen flyttade han som bara in här.. Svartsjuk nå så in i helvetet och ljög som en hel häst trava.. Igår åkte fanskapet ut, sköönt!



Men till nånting helt annat.. Har shoppat loss i helgen :D
Har både köpt mig ett nytt objektiv till kameran, en ny tv. Så nu kan jag förevigt slappa i min säng :)


Detta är nya tvn som hamnade i vardagsrummet:

 

Och den gamla fick förflytta sig till sovrummet:

   Köpte tydligen värsting märket på väggfästet skulle kostst 1799 men jag fick det för 399 för dom ville bli av med den från butiken för dom aldrig sålde dom.. VÄÄÄRT. Är tilt på det så är ju skönt när man ska ligga ner i sängen

 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards