Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under februari 2016

Av Lisa Lundmark - 23 februari 2016 05:27

Igår for jag och mamma och invigde gymmet i Bureå.
Och då fick jag veta att jag får vara där och gymma gratis hur mycket jag vill via jobbet :)

Fast jag tyckte inte om själva upplägget i lokalen..
Vart man än gjorde någon övning så kände man sig riktigt iakttagen eftersom att motionsavdelningen med cyklar och crosstrainers var riktade så man såg alla hela tiden.

Men idag är det gym på jobbet som gäller och där trivs jag riktigt bra :)

För övrigt så kör jag på Kläder från Jula idag ;P


Inte visste jag att Blåkläder hade såhär fina skjortor :)

Av Lisa Lundmark - 6 februari 2016 10:44

Känner mig riktigt duktig idag..

Väckarklockan väckte mig kl.07 i morse men jag låg och drog mig i en kvart innan jag klev upp.

Sen drog jag på mig träningskläder och for till Bureå och gymmade innan jag svirade om till min batmanbaddräkt och var med på vattengympan :)


 


Nu sitter jag och är alldeles skakis för jag är så slut i armarna :P

Vilar upp mig nu med en protein-/c-vitamin boostdrink :)


 


Gjord på:

Banan, grapefrukt, kiwi, blåbär, äggvita och kvarg.



När jag fått i mig allting så ska jag ta och storstäda här hemma.

Simon från jobbet skulle mest troligt komma och hälsa på i afton och då kan det ju vara trevligt om 

jag vågar öppna ytterdörren och släppa in honom ;P



Av Lisa Lundmark - 1 februari 2016 20:27

Igår fick jag världens sug på att fara och shoppa loss..

Så jag kladdade på mig lite smink, drog på mig nå kläder och körde iväg mot den stora staden :)

Och jaa jag måste säga att jag kom hem med ganska mycket.

Dock har jag inte visat det för Johan, han måste ju få frispel på mitt shoppande snart :P

Men det är tur att jag är duktig på att spara slantar också så jag är inget fall för lyxfällan ;P (Än iallafall)


 


Sen är det ju tur att jag är rätt så duktig på att göra billiga fynd så även om det är mycket jag kommer hem med brukar det inte svida så mycket i plånboken :D


Detta va vad jag kom hem med igår:


 



Sen på aftonen njöt vi av en smarrig middag gjord på hemodlad gris ;)


 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards