Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under januari 2012

Av Lisa Lundmark - 31 januari 2012 14:42

Idag är mina katter heelt gratis!


 

Av Lisa Lundmark - 30 januari 2012 00:42

Och jag som hade rensat i skohyllan :P

Kanske dags att städa igen!

 

Av Lisa Lundmark - 29 januari 2012 22:45

Men som att jag inte har nog med utgifter...

Nu har jag lyckats riva sönder en tand.. Borta en flisa i sidan så den är alldeles vass :'(

Gud bara fortsätter att straffa mig!

Dumma dumma gud..


 

Av Lisa Lundmark - 28 januari 2012 21:24

Igår fick jag mitt smink som jag beställt :D


   


Har dock bara provat eyelinern och hittills gillar jag den :)

Får hoppas att ögonskuggorna också är bra :)


Nu ikväll så har jag färgat håret på mig själv, vart mörkbrunt :)

Skönt att ha det gjort, mitt hår var inte vackert innan :P

Av Lisa Lundmark - 28 januari 2012 10:04

Igår kväll såg jag en riktigt bra film, den måste ni se!


 


Riktigt störande.. Hade nästan sett klart filmen sen sluta den bara funka.. Men tillslut fick jag till det :)

Man kan ju inte missa dom sista 10 minuterna..


Snart ska jag bege mig till jobbet.. Huvva jag är inte ledig förrns på Onsdag :(

Men då är jag snart lång ledig också så ska väl inte klaga kanske :P

Aj!

Av Lisa Lundmark - 26 januari 2012 20:44

Är helt död efter dagens arbetspass... Ursch fy och blä säger jag bara!

Sen känns det som min rygg gått i 3 bitar :/

 


Öppnar imorgon gör jag också :( Hade varit skönt med en låång sovmorgon..


Men efter jobbet ska jag iväg och göra nånting så förhoppningsvis är jag en lycklig Lisa efter det :P

Av Lisa Lundmark - 26 januari 2012 11:56

Köpte mig ju förresten en söt liten radio till köket igår också :)


 

Av Lisa Lundmark - 25 januari 2012 20:20

Har gjort om min fönsterlampa i köket.. Vet dock inte om jag tyckte det blev så bra..

Ska testa köpa en röd lampa och sätta där i få se.. Annars får jag kanske komma på någonting annat men såhär vart de iallafall..


Före:  Var kanske inte så fin när trådarna var åt fanders :P

 

Efter:


Sen så har jag shoppat 3 par prydnadskuddar till sängen :

 

Och en tröja för 74 kronor :D

 

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards