Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under november 2014

Av Lisa Lundmark - 14 november 2014 12:35

Jag försöker ju ibland ha gröna fingrar men det brukar inte bli så mycket utav de..

Jag glömmer att vattna typ jämt..

Meen en sak som faktiskt fortfarande lever är min Physalis.

Någon gång ibland så faller det ner ett bär som jag smaskar i mig ;)

Det växer inte så många men den får leva så länge den lever..

Dom är ju så fantastiskt goda!


 

   

Av Lisa Lundmark - 14 november 2014 11:57

Äntligen börjar jag känna mig levande igen.. :D

Har varit hemma från jobbet eftersom jag haft fruktansvärd huvudvärk samt ont i halsen och öronen..


 


Men någonting har jag ju lyckats uträttat iallafall..

Har shoppat lite julklappar över nätet :)


Nu sitter jag och trycker i mig lite frunch och sen ska jag försöka ge mig på att städa lite..

 

Av Lisa Lundmark - 9 november 2014 16:42

   

'  

Av Lisa Lundmark - 8 november 2014 13:01

Igår afton var vi iväg till O'learys och åt middag med Johans släkt..

Vi firade att hans moster har gift sig :)

Och maten måste jag säga var helt fantastisk god!

Jag och Johan har ju alltid älskat Club Sandwichen på Bishop men Olearys var mycket godare!!


        

                     



Förra helgen var vi ju iväg och plockade lite svamp.

Jag har haft allting på tork i veckan så idag fick det vara färdigt :)

Fick mig ju en liten burk iallafall så jag är nöjd :D


  


Av Lisa Lundmark - 7 november 2014 16:29


Vi ser serier på rasterna på jobbet och nu senast såg vi klart Band Of Brothers..

Jag tycker det var en riktigt bra serie även fast jag inte brukar vara särskillt förtjust i krigsfilmer/serier.


   


Så nu har vi börjat att se på The Pacific..

Får återkomma om vad jag tyckte när vi sett den färdigt :)


 




Av Lisa Lundmark - 2 november 2014 16:03

Perfekt att få främmande för då lyckades jag städa hela huset :)

Mange och Tessan och barnen kom ju hit och sov över.

Vi åt god mat och drack oss någon öl sen snacka vi skit och spela nått spel :)


Här har vi då Spindelmannen-Batman-Monster-Emil ;P

   



Idag så hjälpte Mange till med att bygga någon ställning över nya nedgången till källaren och Tessan och barna hjälpte mig att städa undan byggbås runt bron :)

Sen åkte vi iväg till deras stuga och gick ut i skogen och plockade svamp..

Första gången i mitt liv som jag gjorde det.. 

Kommer absolut att göra det fler gånger, det var väldigt rogivade :)


 


Nu väntar jag på att mamma och Ingemar ska komma hit på middag..

Dom blir bjuda på leftovers ;)




Av Lisa Lundmark - 1 november 2014 11:21

Long time no see...

 

Ja nu var det verkligen länge sedan jag gjorde ett inlägg här..

Men nu har min bror fixat till min dator så nu går det blogga här ifrån.

Det är mycket trevligare än att skriva från telefonen..

 

Men idag är huvudet lite tungt men inte så farligt :)

Var ute och åt och drack med några från mitt gamla jobb..

Vi var först på Bishop och åt men sen ju mer klockan vart desto högre vart genomsnittsåldern :P

Så när det kändes som vi satt med PRO gänget gick vi vidare till Allstar ;P

 

     

 

Nu ska jag dock ta och stor städa huset medans Johan och hans pappa är ute och arbetar :)

Vi får nämligen främmande i afton så kan ju vara kul om dom slipper komma till ett bombnedslag ;)

 

Måste även bjuda på en utsiktbild idag :)

Tycker det är så mysigt när det är frostigt ute..

 

 


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards