Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa Lundmark - 27 december 2012 05:37

Äntligen så är julen över :)

Den har varit oerhört trevlig men väldigt skönt att det är färdigt nu..

Har blive många julaftnar i år..

3 dagar hos mamma, 1 hos pappa och 1 hos Johans mammpapp.

Massa underbara julklappar fick jag också :D


 


Dagen innan julasfton var vi hos Mange och Tessan på uppesittarkväll :)

Vi spelade bingolotto, käka massa kex med olika ostar och rombomb..

Dock var det bara Tessan som hade turen att någonting.


Nu så ska jag iväg för arbete på mitt gamla jobb.. Är lite smått nervös för öppning men det går nog bara fina fisken skulle jag tro..



Av Lisa Lundmark - 23 december 2012 11:52

  Fjärde advent idag då :)

 


I fredags efter jobbet for vi iväg på barnkalas.. Lilla Emil vart ju hela 3 år! 

Han fick en liten ski-doo av oss..

 

Igår for Johan iväg och körde skoter.. Jag valde att stanna hemma så jag skulle hinna göra massa saker.

Så jag slog in alla julklappar, tog in och pyntade julgranen, gjorde en tvål som jag sen gav till Johans mamma.


Skjutsade sen Mange och Tessan till stan sen när jag kom hem var Johan hemma.

Så då for vi till hans mammpapp.

Spelade ett roligt spel där.. Fast jag tror inte man kan spela det för många gånger bara.

 


Sen var det julklappsutdelning..

Johans mammpapp fick min hemmagjorde tvål jag gjorde tidigare..

Sen så fick Johan sin tassimo som han bestämt sa att han skulle ha i julklapp :P

 


Och om jag inte visste bättre skulle jag nästan tro att jag luktar illa varför jag fick mera go lukt ;P

 

Fick även ett bakunderlägg :)

 



Av Lisa Lundmark - 21 december 2012 05:41

Har just haft en myspys frukost.. Tända ljus och en laxmacka! ;D


   



Igår efter jobbet for vi hem till mamma för vi skulle ha en julkväll för Jennifer..

Vi fick blöta... Mums!

Sen hade hon bakat sega och über goda knäck..

Sen spelade vi även det där spelet ryktet går igen.. Sååå kul!


Detta fick jag i julklapp av Jennifer:

 

Så går jag omkring och luktar choklad ;P


Näe dags att bege sig till jobbet.. Lär väl bara bli halvdag idag sen så är det "jullov" SKÖÖNT!!

Av Lisa Lundmark - 19 december 2012 13:57

Tiden går väldigt sakta när man längtar efter någonting..
På Fredag blir det julledighet :D
Eller ska jobba på macken Torsdagen efter jul sen blir det fjällen direkt efteråt :)

Men nu har iallafall min hjärna redan tagit semester...

Av Lisa Lundmark - 19 december 2012 05:22

I Lördags var vi ut i Bure och körde skoter med Cronwall :)

I slutet av svängen kom även hans låtsasfarsa med och Mange-Melon ..

Vart nog en 5 mil vi körde :)


Sen på afton var det julbord i Uttersjöbäcken som gällde :)

Och efter det hade Ingemars företag firmafest..

Vi spelade ett jävligt roligt spel:

  

Sen fick jag ju även den stora äran att mysa med världens gulligaste Maja :D


Söndag for jag, Johan och Ingemar ut i skogen på julgrans jakt..

Och en lyckad jakt vart det! :)


         


Av Lisa Lundmark - 15 december 2012 10:20

Nu sitter jag i Bure och väntar på att Johan ska komma med han som äger huset här :P
Sen blir det ut och brassa lite skoter :D
Nu håller jag bara en tumme och en tå på att det ska sluta snöa..

Av Lisa Lundmark - 13 december 2012 21:54

En snabb sammanfattning sedan sist:

   

               

Av Lisa Lundmark - 6 december 2012 20:55

Har just varit iväg med mina underbara macken arbetskompisar och ätit julbord på nordanågården :)
Kosmiskt gott! Synd att det inte är jul iallafall 2 gånger om år..

Kan lova att det ligger en hel del av den här varan i min mage nu ;P

Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards