Lisa S-Mow Lundmark

Alla inlägg under december 2015

Av Lisa Lundmark - 7 december 2015 20:48

Näedå jag lever fortfarande :)


I somras började jag på mitt nya liv..

Tog kampen mot vågen eftersom att jag misstrivdes så med mig själv.

Och jag måste ju säga att det har gått förvånansvärt bra, trodde inte alls att jag skulle klara mig såhär fint :)

Så grymt nöjd över mig själv!


Men nu så håller jag ju på börja mitt andra nya liv..

Nämligen att börja träna, och det känns som jag är på god väg. 

Har lyckats få Simon som jag jobbar med att bli supertaggad på träning så vi har bokat in gymmt 2 gånger i veckan nu.


 


Så imorgon taggar vi för veckans första träningspass :) Och jag längtar rent :P

Vi ska börja jobba tidigt så vi kan sluta tidigare för att kanske få vara ensamma på gymmet.


Vi har ju turen som har ett riktigt riktigt fräscth gym på jobbet :)


Jo sen så idag så fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta :)
Så jag lyckades gulla med Johan så vi for in till Bureå och hämtade det.


   



Så nu har jag en väska där jag rymmer att packa ner mina träningsgrejer :D


Presentation


28 årig tjej från kalla Norrland.
Bor i ett gammalt hus på landet tillsammans med min sambo Johan.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards